اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد اردبیل:

قرائت زیارت‌نامه رسول اکرم (ص) در 200 مسجد و مکان مذهبی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از قرائت زیارت‌نامه رسول اکرم (ص) در 200 مسجد و مکان مذهبی خبر داد.

قرائت زیارت‌نامه رسول اکرم (ص) در 200 مسجد و مکان مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی چشمه‌نور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این آیین معنوی و مذهبی در اردبیل اظهار داشت: این برنامه همچون سال‌های پیش در قالب قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول اکرم (ص) در مساجد و اماکن مذهبی استان اردبیل برگزار می‌شود تا عرض ارادتی به محضر نبی مکرم اسلام (ص) باشد.

وی تصریح کرد: پس از نامگذاری سال 85 به نام مبارک پیامبر اعظم (ص) از سوی مقام معظم رهبری، علاوه بر انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی با هدف بزرگداشت یاد و نام پیامبر گرامی اسلام (ص)، طرح قرائت زیارت‌نامه حضرت رسول (ص) در مساجد و اماکن مذهبی و مقدمه سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: به همین منظور و در سالروز رحلت پر سوز پیامبر گرامی اسلام (ص) و سبط گرامی ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) در مساجد، حسینیه‌ها، اماکن متبرکه اردبیل و شهرستان‌های تابعه زیارت‌نامه آن حضرت (ص) قرائت می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: این مراسم روز سه‌شنبه 10 دی ماه سال‌جاری مصادف با 28 صفر 1435 ه.ق با مشارکت استانداری، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهالی استان با حضور در بیش از 200 مسجد، مکان مذهبی و امامزاده‌ها این آیین باشکوه را در عرض ارادت به محضر سرسلسله خوبان عالم حضرت نبی مکرم اسلام (ص) برگزار می‌کنند، از عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت خواست تا در این مراسم و برنامه معنوی حضور پیدا کنند.

چشمه‌نور در پایان یادآور شد: ما با برگزاری این مراسم در شهرهای مختلف عرض ارادتی به ساحت قدسی نبی نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) انجام داده و به همه دنیا نشان می‌دهیم که افتخار ملت ایران تبعیت از مسیر نبوی و علوی است و هرگز از این مسیر بر نمی‌گردیم.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول