اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌15 گل از روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده‌ایم‌

ویسی: ملوان باهوش بازی کرد/ تصور باخت در اهواز را نداشتیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: ملوان باهوش بازی کرد و عدم تمرکز ما در خط دفاعی باعث شد که نتوانیم دروازه حریف را باز کنیم.

ویسی: ملوان باهوش بازی کرد/ تصور باخت در اهواز را نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی عصر امروز از سری مسابقات لیگ برتر پس از باخت دو بر صفر تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر کسی بازی را نگاه نکرده بود تصور می‌کرد که استقلال تسلیم ملوان شده است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: از موقعیت‌های گلزنی خود به خوبی استفاده نکردیم و قطعاً تیمی که گل نزند گل دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: حریف در بازی امروز بسیار باهوش بود و از عدم تمرکز ما در خط دفاعی به خوبی استفاده کرد.

ویسی با اشاره به اینکه تصور نمی‌کردیم مقابل ملوان در اهواز بازنده باشیم، نتیجه بازی عادلانه نبود و اگر ما در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم اکنون پیروز میدان بودیم.

وی با بیان اینکه تمرکز لازم بر روی ضربات ایستگاهی را نداشتیم افزود: تاکنون بالای 15 گل از روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده‌ایم که آمار خوبی برای ما نیست.

سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: امروز روز ما نبود و هر چه زدیم به در بسته خورد در حالی که ملوانی‌ها از معدود موقعیت‌های خود بهترین استفاده را کردند.

وی در پایان در خصوص بازی آینده تیمش در مقابل نفت تهران گفت: بازی مقابل این تیم بسیار سخت است و ما به خوبی از این موضوع آگاهی داریم.

انتهای پیام/‌72015/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول