اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

زنجان جزء کم‌آلوده‌ترین استان‌ها در زمینه مواد مخدر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: زنجان جزء کم‌آلوده‌ترین و استان‌های پاک در کشورمان محسوب می‌شود.

زنجان جزء کم‌آلوده‌ترین استان‌ها در زمینه مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا شهبازی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: ترکیب جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نشانگر اهمیت نظام جمهوری اسلامی ایران به این موضوع است.

وی با بیان اینکه در همه بخش‌ها پرداختن به موضوع جامعه‌ای عاری از مواد مخدر و اعتیاد ضرورت دارد، تصریح کرد: با تلاش اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر زنجان جزء کم‌آلوده‌ترین و استان‌های پاک در کشورمان محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به تلاش و اقدامات نیروی انتظامی استان در راه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت: موفقیت‌های این شورا حاصل تلاش همه اعضا است.

این مسئول با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت کشورمان در گرو جامعه‌ای سالم است، افزود: مسئولان همه تلاش خود را برای پاکسازی جامعه از هرگونه مواد مخدر به کار گیرند.

شهبازی با بیان اینکه بخش عمده جامعه آلوده شده به بلای خانمان‌سوز را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: این امر زنگ خطری برای جامعه و کشورمان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر معتادان دارای تحصیلات زیر دیپلم و دیپلم هستند، اظهار داشت: باید برنامه‌هایی برای ترغیب و تشویق جوانان معتاد به ترک اعتیاد اجرا شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه همه اعضا برای مقابله، پیشگیری و درمان اعتیاد تلاش کنند، ادامه داد: برای تحقق این امر باید از تشکل‌های غیردولتی و مردم‌نهاد استفاده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌های استان در این زمینه استفاده شود، بیان داشت: امید است با حضور و تلاش مسئولان به یک نقطه نظر ایده‌آل برسیم.

شهبازی با بیان اینکه درصد کمی از معتادان بهبود یافته در سلامتی باقی می‌مانند، افزود: باید اقداماتی برای اشتغال معتادان بهبود یافته انجام شود چراکه برای ترک اعتیاد این افراد زحمات بسیاری کشیده می‌شود.

انتهای پیام/73008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول