اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد

راه‌اندازی دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر در زنجان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از راه‌اندازی دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان خبر داد.

راه‌اندازی دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیاعی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: اگر سه محتوای پیشگیری، مقابله و درمان همزمان باهم اجرا شوند خلاء ایجاد شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان برنامه‌هایی برای پیشگیری، مقابله و درمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: پیشگیری یکی از اصول اصلی مبارزه با اعتیاد است و باید به این امر مهم توجه بیشتری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه زنجان به عنوان دومین استان پاک کشورمان مطرح است، افزود: امید است با همکاری مسئولان و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر این رتبه به نخستین استان در کشورمان ارتقاء یابد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به اعتبار سال آینده باید برای پیشگیری از اعتیاد برنامه‌های در نظر گرفته شود، ادامه داد: با همکاری اعضا باید اقدامات خوبی در سه مقوله پیشگیری، مقابله و درمان صورت گیرد.

ضیاعی در ادامه مشکل اصلی معتادان بهبود یافته را اشتغال این افراد اعلام کرد و اظهار داشت: اگر افراد بهبود یافته پس از سلامتی وارد اجتماع شوند و شغلی برای آنها در نظر گرفته نشود امکان روی آوردن این افراد به اعتیاد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این فرهنگ در بین مردم رواج یافته که برای افراد بهبود یافته اشتغالی وجود ندارد، گفت: با عدم اشتغال بهبودیافتگان زحمات مراکز کمپ ترک اعتیاد به هدر می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه به راه‌اندازی دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت: زمینی در ضلع غربی دادگستری زنجان برای احداث این دبیرخانه اختصاص داده شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امید است در بودجه سال آینده هزینه‌ای برای ساخت این دبیرخانه اختصاص یابد، افزود: با ایجاد این دبیرخانه ادامه کار با موفقیت بیشتری حاصل می‌شود.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول