اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز:

وضعیت آسفالت معابر تبریز مناسب نیست

عضو هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز گفت: وضعیت آسفالت معابر تبریز مناسب نیست.

وضعیت آسفالت معابر تبریز مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید محدث بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اتخاذ تدابیری برای بروز کردن خدمات شهری خبر داد و اظهار داشت: در حال به‌کارگیری انواع ماشین‌آلات برای جمع‌آوری زباله و برف‌روبی برای مدرن کردن اکیپ‌های خدمات شهری هستیم.

وی وضعیت آسفالت معابر تبریز را نیز مطلوب ندانست و ادامه داد: البته این موضوع به شرایط اقلیمی تبریز نیز مرتبط است، چراکه بخش قابل توجهی در سال دمای شهر به 10 تا 15 درجه کاهش می‌یابد که این امر و نمک‌پاشی که در سطح معابر صورت می‌گیرد شتاب دوچندانی را برای از بین رفتن آسفالت معابر می‌بخشد.

عضو هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز با اشاره به تلاش حوزه فعالیتش برای احداث 10 پارک محله‌ای هر کدام با یک هکتار مساحت، اذعان داشت: کمربند سبز شهر تبریز نیز در اتوبان‌های کسایی و پاسداران در دست تکمیل است.

محدث در پایان یادآور شد: سهم ردیف بودجه‌ای حوزه‌های خدمات شهری در سال آینده 2.5 تا 3 برابر افزایش یافته که با مصوب شدن آن در شورا و عملیاتی شن طرح‌های آن شاهد تحولات اساسی در شهر تبریز خواهیم بود.

انتهای پیام/60001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول