اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابرکوه:

مرکز رشد فناوری ابرکوه به یاری شهرداری بشتابد

شهردار ابرکوه گفت: انتظار داریم که شرکت‌های فعال مرکز رشد فناوری ابرکوه برای کمک به اجرای برنامه‌های شهرداری اهتمام ویژه داشته باشند و برای توسعه شهر از همگان طلب یاری داریم.

مرکز رشد فناوری ابرکوه به یاری شهرداری بشتابد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین حاتمی، ظهر امروز در دیدار با شرکت‌های فعال در مرکز رشد فناوری ابرکوه به مناسبت هفته پژوهش اظهار داشت: پژوهش گام اول توسعه است و حسن نیت شرکت‌های این مرکز در همکاری با شهرداری که در صحبت‌های آنان منعکس شد، مایه خرسندی است.

پتانسیل جوانان ابرکوه مایه افتخار است

این مسئول افزود: به وجود چنین پتانسیل‌هایی در شهرستان به خود می‌بالیم و امیدواریم که به عنوان اتاق فکر کمک‌رسان برنامه‌ریزی شهری و منعکس‌کننده افکار عمومی باشند.

حاتمی گفت: انتظار از آنها این است که برای برنامه‌هایی که پیشنهاد می‌دهند، راهکارهای اجرایی نیز تدوین و ارائه کنند.

در حوزه اجتماعی به صورت جدی وارد می‌شویم

این مسئول ادامه داد: قصد داریم در حوزه اجتماعی ورودی جدی داشته باشیم و در آینده نه چندان دور جشن شهروندی را برگزار می‌کنیم همچنین مراسم تقدیر از فراشان حسینی روز بعد از اربعین از طرف شهرداری انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: برای تسهیل در انجام امور اجتماعی واحد رفاه و زیباسازی در این حوزه تشکیل شده است.

حاتمی در مورد دیدار با جوانان نخبه و فعالان حوزه‌های مختلف شهری اظهار داشت: از مسئول مرکز رشد فناوری ابرکوه که تعامل و ارتباط زیادی با این افراد دارند خواسته شده است که در این راستا نشستی را برگزار کنند که منجر به ایجاد تشکلی از جوانان در شهر شود.

در این دیدار رئیس مرکز رشد فناوری ابرکوه نیز به بیان برخی از فعالیت‌هایی که شرکت‌های زیرمجموعه مرکز می‌توانند به شهرداری ارائه دهند، پرداخت.

علی‌اصغر قیومی افزود: حضور شهردار به عنوان یکی از مسئولان اجرایی شهر، پشتوانه شرکت‌هایی است که با هدف یاری رساندن به طرح‌های مختلف در شهرستان ایجاد شده است.

به استفاده شهرداری از پتانسیل‌های بومی امیدواریم

وی ادامه داد: با استفاده از پتانسیل‌های موجود و بهره بردن از پژوهش‌های مرتبط می‌توان بسیاری از مشکلات حوزه شهری ابرکوه را کاهش داد که خوشبختانه شهردار جدید با توجه به احاطه‌ای که بر مسائل شهری همچنین حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی دارد، می‌توان به استفاده از این پتانسیل‌ها امیدوار بود.

قبل از سخنان شهردار ابرکوه، مسئولان شرکت‌های زیر مجموعه مرکز رشد به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در حیطه مسائل شهری پرداختند.

از جمله مهم‌ترین مسائل عنوان شده می‌توان به اظهارات چند تن از بانوان کارشناس در مورد مسائل زیباسازی شهری اشاره کرد که مقرر شد این افراد در جلسه‌ای اختصاصی با شهردار به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه بپردازند.

انتهای پیام/2464/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول