اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در لرستان پایان یافت

دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در لرستان به کار خود پایان داد.

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در لرستان پایان یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی ظهر پنج‌شنبه با حضور رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان، معاون کارآفرینی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان و ... به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان ادامه داد: از مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه باشکوه که بستر مناسب را برای نمایش بخشی از توانمندی‌های استان تلاش کرده‌اند تقدیر می‌شود.

نصرالله رشنو افزود: در این بازدید شاهد رشد بسیار خوبی بودم که همان طور که از اسم دانشگاه علمی کاربردی مشخص است، مواردی را که به صورت تئوری ارائه می‌شوند، باید به مرحله عمل و تولید برسانند، یعنی کاری که این دانشگاه در سطح لرستان و کشور دارد انجام می‌دهد.

وی افزود: دانشگاه باید به دنبال پژوهش‌های نیاز محور و تقاضا محور باشد.

در ادامه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: پژوهش و آموزش‌های مهارتی کلید توسعه پایدار است.

سعید محمدزاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور مراکز علمی کاربردی استان و در قالب 43 غرفه برگزار شد، اذعان داشت: امسال در یک نگرش بلند مدت وزارت علوم تصمیم گرفت، این نمایشگاه را به صورت استانی برگزار شود و توانمندی‌های و دستاوردهای استانی را در معرض دید عموم قرار دهد.

در ادامه دبیر این نمایشگاه با اشاره به اینکه برای برگزاری این نمایشگاه پنج کمیته اجرایی، تبلیغات، علمی و ... تشکیل شد، بیان داشت: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی، کلینیک اشتغال، کارآفرینان و مبلغان کار، پیوند صنعت و دانشگاه و ... برگزار شد.

امیر احمدی‌نژاد با بیان اینکه این نمایشگاه در قالب 43 غرفه برگزار شد، تصریح کرد: در پایان نمایشگاه از 10 غرفه برتر نمایشگاه تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: در پایان نمایشگاه غرفه‌های مرکز آموزش علمی کاربردی بروجرد1، مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد، شرکت فنی مهندسی مرسده دورود، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی لرستان، مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر لرستان، مرکز آموزش علمی کاربردی زاگرس پوش بروجرد، مرکز آموزش علمی کاربردی یخچال سازی، مرکز آموزش علمی کاربردی تعاونی تولیدکنندگان بروجرد، موسسه فرهنگی هنری کلیک و مرکز آموزش علمی کاربردی الشتر به عنوان غرفه‌های برگزیده انتخاب و با اهداء لوح تقدیر، تندیس و صنایع دستی از آنها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول