اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی:

نخستین ماشین الکترونیک غرب آسیا در مازندران ساخته شد

دبیر دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی با بیان اینکه شرکت پیشرانه نقش تعیین کننده‌ای در صنعت قالب‌سازی کشور دارد، گفت:‌ نخستین ماشین الکترونیک غرب آسیا هم توسط شرکت پیشرانه ساخته شد.

نخستین ماشین الکترونیک غرب آسیا در مازندران ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، باقر اصفهانی عصر امروز در آیین گشایش دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی در محل شرکت پیشرانه، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت است.

وی با بیان اینکه به ثمر نشستن ارتباط دانشگاه و صنعت، نیازمند روند طولانی و زمان‌بر است، گفت: با برگزاری چند نمایشگاه، این مسئله، اتفاق نمی‌افتد.

مدیرعامل شرکت پیشرانه ادامه داد: شرکت پیشرانه بر مبنای شرکت دانش‌بنیان ایجاد شده و افتخار این را داریم که در پرتاب ماهواره امید، بخشی از کنترل آنتن ماهواره امید را ما بسازیم.

وی با بیان اینکه شرکت پیشرانه نقش تعیین کننده‌ای در صنعت قالب‌سازی کشور دارد، تصریح کرد:‌ نخستین ماشین الکترونیک غرب آسیا هم توسط شرکت پیشرانه ساخته شد.

اصفهانی با اشاره به اینکه محصول جدید شرکت پیشرانه در زمستان راهی بازار می‌شود، افزود: با راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در شرکت پیشرانه، می‌خواهیم دانش و فناوری را به دانشجویان انتقال دهیم.

وی گفت: اگر 2 درصد دانشجویان کارآفرین شوند، در عملکرد خود موفق بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پیشرانه با بیان اینکه هر مرکز آموزشی باید سه موضوع کسب دانش، مهارت و رفتار را مبنا قرار دهند، تصریح کرد: مهمترین مشکل جامعه بشری، نحوه رفتار بوده و همین مسئله، توسعه نیافتگی را هم منجر می‌شود.

اصفهانی با اشاره به اینکه اگر در آموزش موفق نمی‌شویم به دلیل منیت‌های انسانی است، اظهار داشت: تمایزطلبی مانعی برای پیشرفت است.

دبیر دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی با بیان اینکه هوش معنوی، باعث پیشرفت ما می‌شود، ادامه داد: مشکلاتی وجود دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد اما باید خودمان را با شرایط، تغییر دهیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ اگر منیت‌ها کاهش یابد، ذهن انسان، آرام، نوآور و خلاق می‌شود.

انتهای پیام/86007/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول