اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ترافیک شهرستان خرم‌آباد خبر داد

تسهیل ترافیک خرم‌آباد با اجرای 5 تقاطع غیرهمسطح

رئیس شورای ترافیک شهرستان خرم‌آباد گفت: درصورت اجرای پنج تقاطع هم سطح در خرم‌آباد بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی مرتفع می‌شود.

تسهیل ترافیک خرم‌آباد با اجرای 5 تقاطع غیرهمسطح

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جلسه این شورا که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، از تصویب کلیات اجرای پنج تقاطع غیر هم سطح در راستای تسهیل ترافیک شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: با توجه به وجود ترافیک سنگین در برخی از نقاط شهر خرم‌آباد با استفاده از نظر کارشناسان راهور و ترافیک شهرستان و کار مطالعاتی پنج نقطه به عنوان نقاط پرترافیک شناسایی و مصوب شد که در این نقاط تقاطع غیر هم سطح ایجاد شود.

وی افزایش جمعیت، گسترش و توسعه شهر و افزایش بی رویه وسایل نقلیه را از جمله عوامل افزایش ترافیک برشمرد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتقای فرهنگ شهرنشینی می‌تواند کمک شایانی به حل مسئله ترافیک داشته باشد.

ولی‌پوری در بخش دیگر از سخنان خود اذعان داشت: با همکاری استانداری لرستان و معاونت عمرانی استانداری در پنج نقطه، ورودی جاده دسترسی مسکن مهر، تقاطع بلوار شصت متری به بلوار ولایت، تقاطع بلوار بهارستان به خیابان ایران زمین، تقاطع خیابان‌های 24 متری شهید کاکاوند و شریعتی و تقاطع شصت متری و خیابان ناصر خسرو، تقاطع غیر هم سطح ایجاد می‌شود که با آماده شدن طرح نهایی در آینده‌های نزدیک شاهد اجرای این پروژه‌ها هستیم.

فرماندار خرم‌آباد اذعان داشت: در این جلسه در راستای روان سازی ترافیک شهرستان خرم‌آباد طرح پیشنهادی اعضای این شورا مبنی بر تکمیل پروژه پل 9 دی و جداسازی موقت مسیر پیاده رو از سواره در میدان امام حسین (ع) مورد تصویب قرار گرفت و از مسئولان راهور و شهرداری خواسته شده تا با جدیت تمام نسبت به ساماندهی وضعیت ترافیکی معابر و میادین اصلی شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/2304/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول