اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور تأکید کرد

تبدیل نیشابور به قطب قرآنی کشور با وجود مفاخر علمی و ادبی

فرماندار نیشابور گفت: امیدوارم این شهرستان با وجود مفاخر بزرگ علمی، ادبی و مذهبی به قطب قرآنی کشور مبدل شود.

تبدیل نیشابور به قطب قرآنی کشور با وجود مفاخر علمی و ادبی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، اسفندیار جلایری عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قرآن، نور مبین، حبل متین و راهنمای انسان‌ها به صراط حق و سوق‌‌دهنده بشر به راه و رسم انسانیت و کتابی برای هدایت همه انسان‌ها است.

وی افزود: مسلمانان دست در دست هم با بهره‌گیری از تعلیمات قرآن می‌توانند در برابر دشمنان متحد و متفق شده و در برابر توطئه‌های آنان بایستند و به همین دلیل دشمن از ترویج قرآن خشمگین می‌شود.

فرماندار ویژه نیشابور عنوان کرد: آنچه سبب می‌شود نظام سلطه نتواند در کشورهای اسلامی با وجود تمام تلاش‌ها موفق شود، تمسک مردم به قرآن و سنت و سیره اهل بیت(ع) است.

جلایری ابراز داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند مردم خراسان همواره جزء پیشروها بوده‌اند و امیدوارم این شهرستان با وجود مفاخر بزرگ علمی، ادبی و مذهبی به قطب قرآنی کشور مبدل شود.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم نیشابور بتوانند در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت صدها حافظ و قاری قرآن پیشرو بوده و با ثبت یک سند قرآنی در طول مسابقات قرآن کریم افتخاری دیگر را به ارمغان آورند.

رئیس ستاد اجرایی سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در نیشابور گفت: مسئولان و مردم باید تلاش بیش از پیش در حوزه تعقل، تدبر و عمل به آموزه‌های قرآنی با برگزاری این مسابقات در شهرستان داشته باشند.

جلایری در پایان اضافه کرد: ما باید در تمام مراحل زندگی در پناه قرآن از فتنه‌ها مصون و محفوظ بمانیم و در قیامت از شفاعتش بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول