اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد

افزایش ظرفیت تولید و اشتغالزایی کارخانه نئوپان خلخال

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است با پیگیری‌های لازم میزان تولید و اشتغالزایی کارخانه نئوپان خلخال افزایش یابد.

افزایش ظرفیت تولید و اشتغالزایی کارخانه نئوپان خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از تعدادی واحدهای تولیدی در خلخال اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌ها و جلساتی که با فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل شرکت نئوپان خلخال و نیز مدیر کارخانه داشتیم بحث توسعه کارخانه و افزایش میزان تولید آن مورد توافق قرار گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مورد توافق که عملی شده است افزایش میزان تولید کارخانه است که به بهره‌وری بیشتر و اشتغال کمک کرده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: از بابت این افزایش تولید 20 فرصت اشتغال دیگر در این شرکت برقرار شد و کارگران و متقاضیان کار و فارغ‌التحصیلان بومی در اولویت جذب این کارخانه قرار دارند.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: توسعه کارخانه در آینده و افزایش تنوع تولید یکی دیگر از اولویت‌های کاری و توافقی است که می‌تواند در ایجاد فرصت‌های دیگری برای جویندگان کار شهرستان و مشاغل جانبی تاثیر‌گذار باشد.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آینده هم از هرگونه توسعه کارخانه حمایت خواهد شد و جا دارد در شرایط موجود اقتصادی که مدیران این کارخانه در عمل به جهاد اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری پیشقدم شدند، قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز در فرصت پیش آمده باید بیش از گذشته به فکر ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی باشیم و اجازه ندهیم جوانان پرتوان در حسرت اشتغال و معیشت مناسب خود را به هر دری بزنند بلکه به تامین معاش آبرومند برای نسل آینده کمکی حقیقی داشته باشند.

این نماینده مجلس در پایان سخنان خود با بیان اینکه این حرکت علاوه بر اجر دنیوی و اخروی به امنیت روانی و اجتماعی و آرامش بهتر کمک می‌کند از سرمایه‌گذاران خواست در این حوزه بیش از هر زمان دیگر پیشقدم شوند.

انتهای پیام/62004/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول