اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تمام نیروهای آموزش و پرورش تعیین تکلیف شده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمام نیروهای آموزش و پرورش استان اردبیل تعیین تکلیف شده‌اند به طوری که هیچ نیروی بلاتکلیف و سرگردان در نظام تعلیم و تربیت نداریم.

تمام نیروهای آموزش و پرورش تعیین تکلیف شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی اظهار داشت: ما در دو سال گذشته با تبدیل وضعیت نیروهای حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سواد‌آموزی و نیروهای پیمانی سعی کردیم تا دغدغه نیروهایمان را در حضور مثبت و سازنده در آموزش و پرورش برطرف کنیم تا این مجموعه بتواند به رسالت عظیم خود در تربیت نسل آینده کمک کند.

وی با گرامیداشت هفته پژوهش و برنامه‌های اجرا شده در این هفته یادآور شد: ما علاوه بر حضور در نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش در استان به همین مناسبت کتاب دو جلدی تاریخ آموزش و پرورش استان اردبیل را رونمایی کردیم.

وی به نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تمام نیروهای آموزش و پرورش استان اردبیل تعیین تکلیف شده‌اند به طوری که هیچ نیروی بلاتکلیف و سرگردان در نظام تعلیم و تربیت نداریم.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: 15دستگاه لپ‌تاپ، ویدیو پروژکتور و برد هوشمند جهت تجهیز مدارس گرمی تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در سخنانی بیان داشت: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی استان اردبیل به مناقصه گذاشته می‌‌شود.

یاور وحدتی‌‌پور گفت: سالن ورزشی مدرسه شهید محلاتی، مدرسه روستایی آقای حسن بیگلو و شهید صمصامی شهرک ولیعصر و سیستم گرمایشی سالن ورزشی فرهنگیان گرمی تا دهه فجر افتتاح می‌‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی نیز در این جلسه در سخنانی گفت: 50 میلیون تومان برای تجهیز مدارس شهرستان گرمی از طرف نماینده مردم گرمی در مجلس اختصاص یافته است.

بخشعلی کامرانی یادآور شد: اجرای مانور زلزله، توزیع قرص آهن بین دانش‌آموزان دختر، توزیع بخاری تابشی در بین مدارس از جمله طرح‌های انجام شده در این مدارس است.

وی با اشاره به هوشمندسازی مدارس این شهرستان ادامه داد: در سال‌ تحصیلی جاری 22 کلاس درس در این شهر به برد هوشمند تجهیز شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی همچنین از ایجاد مدرسه فنی ‌و حرفه‌ای برای دانش‌آموزان استثنایی خبر داد.

در این جلسه همچنین فرماندار شهرستان گرمی تصریح کرد: میزان بدهی مدارس شهرستان گرمی که مربوط به سالیان گذشته می‌‌شود بیش از 200 میلیون تومان است.

محمود علایی بر کیفی‌سازی آموزش در مدارس تاکید کرد و افزود: درصد قبولی دانش‌آموزان این شهر طی سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

این مسئول با اشاره به سه پروژه در حال اجرای مدرسه روستای آقا حسن‌بیگلو، خوابگاه دانش‌آموزی گرمی و مدرسه شهید صمصامی شهرک ولیعصر خاطرنشان کرد: باید نسبت به اتمام پروژه‌های آموزشی موجود در شهرستان اقدام فوری انجام شود.

فرماندار شهرستان گرمی ابراز داشت: یکی از مهمترین موارد برای تقویت و کیفی‌‌سازی آموزش وجود تجهیزات است.

انتهای پیام/62006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول