اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار صالحی:

مسیر فعالیت‌های هسته‌ای ایران روشن است / نباید به غربی‌ها اعتماد کرد

یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینکه مسئله‌ هسته‌ای ایران بسیار شفاف بوده چراکه ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم، گفت: اگر کشورهای بیگانه و دست‌های پشت پرده بگذارند ایران در تعامل با همسایگان خود مشکلی نخواهد داشت.

مسیر فعالیت‌های هسته‌ای ایران روشن است / نباید به غربی‌ها اعتماد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه توافق انجام شده در زمینه هسته‌ای یک توافق خوب نسبی است، اظهار کرد: برخی معتقدند که در این مذاکرات تیم ایرانی بیش از حد برگ‌های برنده را صرف کرده است و این سئوال مطرح است که برای آینده چه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از نقاط برای مردم مبهم است، اظهار کرد: باید مراقب بود چرا که ممکن است غربی‌ها در آینده بخواهند توقف آنچه که امروز صورت گرفته ادامه یابد و همچنین امتیازات دیگری مطالبه کنند؛ آنها شیطان غریبی هستند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی دولت‌ها نمی‌خواهند توافق بین ایران و غرب شکل بگیرد، ادامه داد: پیش از این دیدار سفیر آلمان دیداری داشت و به او گفتم که مسئله‌ هسته‌ای ایران بسیار شفاف بوده چراکه ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و این غربی‌ها هستند که خیال می‌کنند به دنبال سلاح هسته‌ای هستیم.

وی گفت: اگر کشورهای بیگانه و دست‌های پشت پرده بگذارند ایران در تعامل با همسایگان خود مشکلی نخواهد داشت.

وی با اشاره به تاثیرگذاری شدید رژیم‌صهیونیستی بر کنگره آمریکا بیان کرد: رئیس جمهوری آمریکا با صراحت می‌گوید که تلاش ما تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: نباید به غربی‌ها اعتماد کرد و البته معتقد هستم که در این مسیر باید پیش رفت ولی باید مراقبت‌های لازم را نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ع40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول