اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:‌

آمریکا مرکز تروریست‌های بزرگ دنیاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا مرکز و منشأ تروریست‌های بزرگ دنیاست، اما در عمل ژست ضدتروریستی ‌می‌گیرد در حالی که بزرگ‌ترین جنایت‌های دنیا را رقم زده است.

آمریکا مرکز تروریست‌های بزرگ دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جمع بسیجیان ‌مرند در مسجد المهدی ‌با تأکید بر اینکه آمریکا مرکز و منشأ تروریست‌های بزرگ دنیاست، اظهار کرد: آمریکا که خود حامی و پرورش‌دهنده تروریست‌های جهان است، اما در عمل ژست ضدتروریستی ‌می‌گیرد در حالی که بزرگ‌ترین جنایت‌های دنیا را رقم زده است.

وی با بیان اینکه ‌آمریکا در عمل چهره حق و حقیقت را به خود ‌می‌گیرد، گفت: این کشور هر روز با دست زدن به کشتار مردم بی‌دفاع، جنایت‌هایش آشکارتر و به رژیم نامشورع صهیونیستی قوت قلب می‌دهد تا به اهداف پلید و جنایتکارانه ‌دست یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به مصیبت‌های حضرت زینب (س) برای رساندن پیام ابا عبدالحسین (ع) ‌اظهار کرد: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را با الهام از قیام و فلسفه عاشورا و خطبه حضرت زینب (س) به پیروزی رساند.

وی با تاکید بر اینکه ‌‌تا ظلم و ستم وجود دارد ‌آمریکا و استکبار جهانی و اسرائیل در آن نقش دارند‌، تصریح کرد: ‌آمریکا مدعی شماره یک حقوق بشر است،‌ ‌در حالی ‌‌مخوف‌ترین سیستم‌های اطلاعاتی را ‌ایجاد‌ و جنایات فراوانی را در گوشه و کنار جهان در حال انجام است.‌

سردار نقدی با بیان اینکه ‌در دوران رژیم ستمشاهی ‌پزشک از کشورهای هندوستان و پاکستان ‌برای مداوا‌ و تامین سلامت مردم به ایران می‌آمدند، تاکید کرد: ‌امروز‌ به برکت ‌رهبری‌های شایسته امام خامنه‌ای ‌در تمام عرصه ها به پیشرفت فوق‌العاده‌ای رسیده‌ایم.

ملت ایران تسلیم زورگویی‌های آمریکا نمی‌شود

سردار نقدی با اشاره به پیشرفت‌‌های ملت ایران در تمام عرصه‌ها ادامه داد:‌ امروز با توانا‌یی صنعت دفاعی کشورمان موشک‌هایی داریم که آمریکا تونایی مقابله با آن را ندارد ‌‌بنابراین ملت ایران تسلیم زورگویی‌های آمریکا نمی‌شو‌د.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز نباید به خاطر اینکه قیمت دلار ‌پایین آمده و طلا ‌ارزان شده ‌زیر سلطه آمریکا برویم، گفت: استکبار‌ستیزی در وجود و رگ‌های ملت ایران نفوذ کرده چرا که ماهیت آمریکا برای همه ملت ایران ‌روشن است‌ و سر تسلیم، صلح و سازشی با این کشور نداریم ‌چرا که به آمریکا اعتماد نداریم.‌

نباید مسئله سازش در ذهن‌ها بیاید

وی یکی از عرصه‌های مبارزه را دیپلماسی دانست و هشدار داد: در دوران دفاع مقدس شهدا با همه سختی‌ها در برابر نظام استکبار جهانی ایستادند و در شرایط امروز و در مذاکرات با کشورهای غربی ما حق سازش نداشته و نباید مسئله سازش در ذهن‌ها بیاید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز باید زینب‌وار به صحنه بیاییم، بیان داشت: امروز باید زینب‌وار در عرصه حضور یافته و چهره تزویر، حق و حقیقت را نمایان کرد.

سردار نقدی با توجه به حادثه کربلا، سخنرانی حضرت زینب(س) و شکست یزید در کاخ خودش تاکید کرد: باید با وجود همه کاستی‌ها در مقابل نظام استکبار ایستادگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیشینه تاریخ، ‌مذهبی در راستای مذاکره گفت: حضرت ابوالفضل (ع) با اجازه امام حسین(ع) با شمر مذاکره‌ای داشت اما مذاکره اعتباری ایجاد نمی‌کند.

شعار مرگ با آمریکا هیچ منافاتی با مذاکرات ندارد

سردار نقدی با اشاره به اظهارات برخی افراد مبنی بر اینکه در حالی که مذاکرات صورت گرفته است سر دادن شعار مرگ بر آمریکا جایی ندارد، عنوان کرد:‌ شعار مرگ بر آمریکا هیچ ارتباطی با مذاکرات ندارد.

وی با بیان اینکه ‌مذاکرات ژنو ‌اعتمادساز نبود‌ ‌و اعتمادی نسبت به آمریکا صورت نگرفت، گفت: ‌ملت ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را می‌گویند ‌تا این کشور همچون شوروی و منافقین از صفحه روز‌گار محو شود.

سردار نقدی با بیان اینکه مسئله ایران با آمریکا «اعتماد» نیست بلکه مسئله «ماهیت» است‌، گفت: این کشور ‌‌جنایتکار ‌پرونده بزرگی ‌از جنایت علیه مردم مظلوم بی‌دفاع در دنیا به ویژه ایران دارد‌.

رئیس سازمان بسیج با تاکید بر اینکه مردم ایران ‌با حضور در صحنه‌های انقلاب از آرمان‌های مقدس امام راحل و خون پاک شهداء به نحو احسن حراست کنند، گفت: ملت ایران باید با هوشیاری کامل و پیروی از فرمایشات ‌رهبری در مقابل هر‌گونه تهدیدات دشمنان ‌استوارتر ‌از همیشه از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع کرده و اجازه ند‌هند ‌دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

نقدی ‌با اشاره به نقض مذاکرات ژنو از سوی آمریکا ‌ادامه داد: اگر امروز آنها حق غنی‌سازی صددرصدی ایران اسلامی را به رسمیت بشناسند‌ باز هم این موارد سبب اعتمادسازی نمی‌شود.

وی بیان داشت:‌ به فرموده امام راحل اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی ذکر لا اله الا الله را هم بگویند باز هم انجام این عمل سبب اعتماد نمی‌شود.

در این مراسم ‌‌که معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند‌، امام جمعه، ‌نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس،‌ فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند، سردار نقدی با حضور در پایگاه مقاومت امام حسین (ع) از ‌حلقه‌های صالحین ‌این مسجد ‌بازدید و از نزدیک با اجرای این طرح و نقطه‌نظرات شرکت‌کنندگان آشنا شد‌.

عکس‌ها: محمد مصطفایی

انتهای پیام/60007/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول