اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

ارائه خدمات اداره کل محیط زیست قم به صورت الکترونیکی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: به زودی خدمات این اداره کل به همشهریان و متقاضیان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارایه می‌شود.

ارائه خدمات اداره کل محیط زیست قم به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به صورت الکترونیکی گفت: امکان ارائه خدمات به صورت غیرحضوری علاوه بر آثار مثبت اقتصادی و اجتماعی، استفاده بهینه از سوخت، کاهش آلودگی هوا و تامین و تضمین سلامت عمومی جامعه را به دنبال دارد.

وی از ارائه خدمات اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به صورت الکترونیکی و غیرحضوری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در این اداره کل به اجرا در خواهد آمد و با افزایش تجربیات و رفع مشکلات احتمالی، می‌توان با عملیاتی کردن یکپارچه آن نقش موثری را ایفا کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه خدمات غیرحضوری این اداره کل شامل صدور مجوز برای واحدهای تولیدی و خدماتی، صدور پروانه شکار و ... است، اظهار داشت: آموزش‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح به کارشناسان حفاظت محیط زیست استان ارائه شد و امیدواریم با فراهم آمدن مجموعه تمهیدات مورد نیاز هرچه سریعتر این طرح عملیاتی شود.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول