اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

رئیس مجلس در مراسم دهمین سالگرد زلزله ‌بم شرکت می‌کند

فرماندار بم گفت: به مناسبت دهمین سالگرد زلزله پنجم دی ماه بم از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

رئیس مجلس در مراسم دهمین سالگرد زلزله ‌بم شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز زلزله بم اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم دهمین سالگرد  زلزله دلخراش بم شرکت می‌کند.

وی افزود: همان گونه که نظام مقدس مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مردم بم داشته در نظر داریم، مراسم دهمین سالگرد باشکوهی و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار کنیم.

زین‌الصالحین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حضور نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی در این مراسم قطعی شده در حال پیگیری برای حضور رئیس مجلس در این مراسم هستیم.

فرماندار بم گفت: با توجه به انتصاب استاندار کرمان مردم و مسئولان شهرستان بم در مراسم دهمین سالگرد میزبان رزم‌حسینی استاندار جدید کرمان هستند.

وی ابراز داشت: یادمان جانباختگان زلزله بم عصر پنجم دی ماه در محل بهشت زهرای بم برگزار و با برنامه‌های ویژه از جمله گلباران قبور مطهر شهدا و برپایی نمایشگاه عکس بازدیدهای مقام معظم رهبری از شهرستان زلزله زده بم، همراه است.

زین‌الصالحین با بیان اینکه به زودی ساخت یادمان رهبری با همت شهرداری و شورای شهر آغاز می‌شود، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در نخستین روزهای‌ حادثه زلزله در این شهر حضور پیدا کردند و به لحاظ قدردانی از حضور و حمایت‌های بی‌دریغ ایشان این یادمان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند امروز شاهدیم که از میان آوارها شهری مستحکم و مقاوم ساخته شده که این نشان از عزم جدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و نگاه ویژه مقام معظم رهبری دارد.

انتهای پیام/2446/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول