اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان مطرح شد

تاکید سردار نصیر‌ی بر ارتباط ‌پیوسته نسل جوان با پیشکسوتان

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تاکید بر استفاده از تجارت پیشکسوتان گفت: نسل جدید باید با نسل گذشته ارتباط خوب و پیوسته‌ای داشته باشد.

تاکید سردار نصیر‌ی بر ارتباط ‌پیوسته نسل جوان با پیشکسوتان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار علی نصیری چهارشنبه‌شب در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان حوزه 361 صادق آل محمد (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: هر آنچه ما امروز داریم و بر آن می‌بالیم سرمایه‌ای است که پیشکسوتان آن را ‌رقم زدند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز مجموعه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و حوزه 361 صادق آل محمد (ع) میزبانی جوانانی است که امروز گرد سفیدی تجربه بر مو و رخسار آن‌ها نشسته است.

وی در ادامه مراسم تجلیل از پیشکسوتان را کاری بسیار ارزشمند و شایسته دانست و عنوان کرد: جمع زحمتکشان این حوزه گردهم منشأ و محفلی است که گذشته آن‌ها را یادآور شده ‌و برگزاری این آیین ارج نهادن به زحمات چندین ساله آنها‌ست.

نصیری بیان داشت: تجلیل از پیشکسوتان بسیج کار شایسته‌ای است که همه مجموعه‌ها باید به آن توجه کرده و در اولویت و سرفصل کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به آیین تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان حوزه 361 صادق آل محمد (ع) گفت: برگزاری این آیین روزی به یاد ماندنی و خوب را برای من به ارمغان آورد چراکه باید در همه برهه‌ها از تجارب پیشکسوتان بسیج که عمر خود را در راه پاسداری و حراست از آرمان‌های والای نظام و خدمت‌رسانی به مردم گذرانده‌اند، بهره‌مند شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر ارتباط خوب و پیوسته نسل جدید با نسل گذشته، خاطرنشان کرد: مبنا و منشأ پیوند ارزشمند نسل‌ها با هم برگزاری مراسم‌هایی همچون تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان بسیج است.‌

انتهای پیام/2462/ش‌30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول