اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر هندوستان در ایران:

یوکو بانک هندوستان ال‌سی‌های ایران را تمدید کرد

سفیر هندوستان در ایران از تمدید شش ماهه ال‌سی‌های ایران توسط بانک یوکو این کشور خبر داد.

یوکو بانک هندوستان ال‌سی‌های ایران را تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سری واستا عصر امروز در نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در اصفهان و هندوستان گفت: یوکو بانک این کشور علاوه بر تمدید 6 ماهه ال سی‌های پیشین، ال سی‌های جدید را نیز بر اساس مذاکرات قبلی قبول می‌کند.

وی اظهار کرد: این بانک به تجار ایرانی برای دریافت تسهیلات از کشور هندوستان تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته تا روابط تجاری و اقتصادی ایران و هندوستان عمیق‌تر از قبل شود.

سفیر هندوستان در تهران تصریح کرد: ما از اینکه شریک اتاق بازرگانی اصفهان باشیم استقبال می‌کنیم و تجار هندی و اعضای انجمن امور صنعتی هندوستان به اتاق بازرگانی استان اصفهان اقبال خوبی آورده‌اند.

سری واستا ادامه داد: ما علاقمند هستیم یک یادداشت تفاهم با اعضای هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان امضا کنیم و از تجار اصفهانی نیز دعوت می‌کنیم تا طی سفری به کشور هندوستان، از بخش‌های اقتصادی و تجاری این کشور بازدید نمایند.

وی اضافه کرد: به رغم فعالیت‌های خوب اقتصادی دو کشور در سال گذشته، هنوز موانع زیادی سر راه انتقال پول برای بازرگانان ایرانی و هندی وجود دارد که امیدواریم این موانع هرچه سریع تر رفع گردد.

سفیر هندوستان در ایران با بیان اینکه شهر اصفهان مناسبات خیلی زیادی با کشور هندوستان دارد ، افزود: این نشست می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران را در بخش‌های مشخص ایجاد کند.

سری واستا گفت: اصفهان یکی از مراکز بزرگ تجاری ایران است و حدود 70 درصد از فولاد ایران را تولید می‌کند، همچنین در زمینه نساجی نیز این شهر نقش منچستر را در اروپا دارد.

وی اصفهان را مرکز علم‌آموزی و پژوهش و تحقیق ایران خواند و اظهار کرد: اصفهان از شهرهای بزرگ و معروف دنیا بوده که از لحاظ تجارت، صنعت ، هنر و تاریخ قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان در این نشست هیئت‌های تخصصی با گرایش‌های مختلف مواد غذایی، الکترونیک، صنایع فلزی، قطعات خودرو، مواد شیمیایی و ... با همتایان ایرانی خود گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/63031/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول