اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

ابوالحسنی سکاندار فرهنگ و ارشاد ری شد

مهدی ابوالحسنی طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری منصوب شد.

ابوالحسنی سکاندار فرهنگ و ارشاد ری شد

گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران، مهدی ابوالحسنی طی حکمی از سوی برزین ضرغام مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری منصوب شد.

مهدی ابوالحسنی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد در رشته ادبیات فارسی و پیش از این مسئولیت‌های معاونت آموزشی هنرستان موسیقی پسران دبیری چندین کنگره شعر و مسئول فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و چندین مسئولیت دیگر در حوزه فرهنگ و هنر را در کارنامه کاری خود به همراه دارد.

مهدی ابوالحسنی شاعر، ترانه‌سرا و آهنگساز 37 ساله از خطه قیام 15 خرداد ورامین است که اقدامات شایسته‌ای را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکنون داشته است و امروز سکاندار فرهنگ و هنر شهرستان ری که قدمت بیش از شش هزار ساله را به همراه دارد شده است و امید است با توجه به سبقه فرهنگی و هنری خود بتواند خدمتی شایسته به فرهنگ و هنر ری که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان قبله تهران معرفی شده است و این نام خط و مشی و مسئولیت سنگین مدیران اجرایی این خطه را ترسیم می‌کند ارائه دهد.

گفتنی است مهدی ابوالحسنی چندین اثر موسیقیایی نیز برای ادارات و نهادهای دولتی از قبیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سروده و اجرا کرده که معروف‌ترین آنها «ورامین شهر خوبان» و «مزار شهید» در راه شهدای گمنام است. هنرمند ورامینی به تازگی کتابی با عنوان «دفتر ربایی تا...» شامل سروده‌های وی به همراه توصیه مرحوم حسین منزوی را توسط انتشارات امروز و فردا منتشر کرده است.

شایان ذکر است: شهرستان ری یکی از شهرستان‌های پایتخت ایران اسلامی با قدمتی دیرینه و وجود بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و 28 امامزاده واجب‌التعظیم و ده‌ها اثر کهن و باستانی است.

انتهای پیام/2462/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول