اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید شیروانیان در گفت‌وگو با فارس:

حضرت ابوالفضل (ع) فدایی راه امام حسین (ع) شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: پیام من به عنوان یک پدر شهید به مزدوران وابسته به استکبار این است که اگر توانستند ابوالفضل ما را به شهادت برسانند، حسین برادرش هنوز هست.

حضرت ابوالفضل (ع) فدایی راه امام حسین (ع) شد

 به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر فرزندش شهید ابوالفضل شیروانیان شهید مقاومت اسلامی سوریه و مدافع حرم حضرت زینب (س) اظهار کرد: فرزندم ابوالفضل شیروانیان 30 سال سن داشت و ساکن شهر اصفهان بود.

وی با بیان اینکه فرزندم تکنسین ماشین‌آلات نظامی بود، افزود: چند روز پیش توسط تروریست‌های تکفیری و مخالفان حکومت بشار اسد در سوریه به شهادت رسیده که از این شهید والامقام یک پسر چهار ساله به یادگار مانده است.

پدر شهید شیروانیان با بیان اینکه فرزندش در دفاع از قرآن، ولایت و امامت حد و مرزی نداشت، ادامه داد: یک شیعه روشن و آگاه بود که به خودش اجازه نمی‌داد، هر نقطه دنیا که باشد به مقدساتی که به آن اعتقاد دارد، توهین شود.

وی با بیان اینکه زمانی بی‌حرمتی و توهین توسط تکفیری‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در کشور سوریه به ائمه اطهار را دید و شنید، گفت: خواهش و حتی گریه تمنا می‌کرد که بتواند به صورت داوطلبانه نه اعزامی و نه اینکه مسئولیت قانونی در کار باشد، وظیفه و تکلیف الهی خویش را برای دفاع از دین خدا و حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) و همچنین مقابله با تجاوز مزدوران وابسته به استکبار ادا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه به دور از مسائل سیاسی اعتقاد ما به گونه‌ای است که پدران و مادران ما را در جایی که متوسل به اهل‌بیت (ع) بوده بزرگ کرده‌اند، تصریح کرد: پیام من به عنوان یک پدر شهید به مزدوران وابسته به «آمریکا، اسرائیل و عربستان» این است، اگر توانستند ابوالفضل ما را به شهادت برسانند، حسین برادرش هنوز هست، چرا که حضرت ابوالفضل (ع) فدایی راه امام حسین (ع) شد.

وی در پایان با اشاره به خصوصیات فرزند شهیدش، تصریح کرد: مرد باغیرتی بود، نماز شب ایشان هیچ‌گاه ندیدم ترک شود و معنویات مقام معظم رهبری را در عمل با بصیرت انجام داد.

انتهای پیام/63023/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول