اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از مجمع هیئت والیبال/

کاوه آهنگر از بی‌تیمی تحلیل‌گر والیبال شد

اطمینان تیمور باجول برای انتخاب به عنوان رئیس جدید هیئت والیبال استان اصفهان موجب شده بود تا مسئولان کمیته‌های مختلف این هیئت در مجمع انتخاباتی معرفی و حکم آن‌ها صادر شود.

کاوه آهنگر از بی‌تیمی تحلیل‌گر والیبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان بعد از ظهر امروز در تالار افتخارات سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد و تیمور باجول به عنوان تنها کاندیدای هیئت با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید هیئت والیبال استان اصفهان انتخاب شد.

در این مجمع برخلاف مجامع سایر هیئت‌های ورزشی، رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال به طور همزمان حضور داشتند.

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره حضور همزمان وی و نایب رئیس فدراسیون گفت: معمولاً نایب رئیس فدراسیون در برنامه‌های هیئت‌های استانی شرکت می‌کند اما با وجود مشغله زیاد به دلیل اهمیتی که هیئت والیبال استان اصفهان دارد، تصمیم به شرکت در این مجمع گرفتم.

داورزنی همچنین در بخشی از صحبت‌هایش به برند ایرانی لیاس تیم ملی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پوشاک بازیکنان ایران توسط یک برند ایرانی تهیه می شود که کیفیت آن موجب شده تا تیمهای دیگر نیز خواهان تهیه لوازم خود با این برند هستند.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه زمانی بازیکنان ایرانی دوست داشتند، در کنار بازیکنان مطرح خارجی عکس یادگاری بگیرند، از نصب عکس‌های امیر غفور و محمد موسوی بازیکنان تیم ملی ایران در راهروهای فدراسیون جهانی والیبال خبر داد.

به دعوت هیئت والیبال استان اصفهان، جمعی از پیش‌‌کسوتان والیبال اصفهان در این مجمع حضور داشتند و پس از رأی گیری و مسجل شدن ریاست باجول، حکم ریاست کمیته‌های مختلف به مسئولان این کمیته‌ها ارائه شد تا مشخص شود که رئیس جدید هیئت از قبل پیش‌بینی‌های لازم را داشته است.

رئیس فدراسیون والیبال در این مجمع از تیم نداشتن اصفهان در لیگ برتر انتقاد کرده و با اشاره به حضور فرهاد کاوه آهنگران در جلسه به عنوان نماینده ورزشکاران گفت: از بس اصفهان تیم نداشته، کاوه مفسر و تحلیلگر والیبال شده است.

انتهای پیام/63006/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول