اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع یاوران مهدی (عج) انجام می‌شود

برگزاری دوره ارتقای معارف و بصیرت برای خبرنگاران قمی

مسئول مجتمع یاوران مهدی (عج) از برگزاری دوره ارتقای معارف و بصیرت خبرنگاران قمی به صورت مجازی در مجتمع یاوران مهدی (عج) خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این دوره را به صورت کشوری به اجرا برسانیم.

برگزاری دوره ارتقای معارف و بصیرت برای خبرنگاران قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام حسین احمدی قمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در مجتمع یاوران مهدی برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود سال 1379 با پیگیری حجت‌الاسلام قرائتی تشکیل و نخستین جرقه‌های تاسیس مجتمع فرهنگی یاوران مهدی زده شد.

وی با اشاره به عملکرد مجتمع یاوران مهدی اظهار کرد: این مجتمع در 18هزار متر تاسیس شد که قابلیت میزبانی از 850 مهمان را دارد و همزمان می‌توان در این مکان، کلاس‌های گوناگون برگزار کرد.

مسئول مجتمع یاوران مهدی (عج) اضافه کرد: از ابتدای تاسیس این مرکز 3 هزار و 89 گروه در مجتمع یاوران مهدی (عج) حضور یافته و از برنامه‌های این مرکز استفاده کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مجتمع یاوران مهدی (عج) نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی اهتمام دارد، گفت: در این مجتمع از سوی مراکز گوناگون دوره‌های بصیرت‌افزایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی قمی با بیان اینکه در مجتمع یاوران مهدی (عج) به دنبال منفعت نیستیم، تصریح کرد: در نظر داریم برای گروه‌های نوجوانی که برای آموزش مهدویت به این مرکز می‌آیند تخفیف 10 تا 20 درصدی در نظر بگیریم.

وی از ایجاد طرح بین‌المللی فرصت مطالعاتی اندیشمندان ادیان الهی خبر داد و گفت: در این طرح بین‌المللی، فرصت مطالعاتی اندیشمندان ادیان در زمینه مهدویت و امامت فراهم شده است.

مسئول مجتمع یاوران مهدی (عج) همچنین از اجرای طرح دیگری ویژه خبرنگاران خبر داد و تصریح کرد: طرح آموزشی به صورت مجازی برای خبرنگاران برگزار می‌شود و کسانی که در این دوره مجازی نمره قبولی متوسط را کسب کنند با قید قرعه به سفر عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اساتید برجسته‌ای در زمینه آموزش مجازی فعالیت می‌کنند، گفت: در تلاش هستیم این طرح را به صورت ابتدایی در استان قم و سپس در کل کشور اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: آموزش مجازی در صورتی که به شکل گسترده ادامه یابد در این عرصه شاهد موفقیت‌های ارزنده خواهیم بود.

انتهای پیام78005/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول