اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی استقلال خوزستان:

باید خود را با شرایط تیم ملی وفق داد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: مهم نیست هرچند روز یک بار بازی می‌کنیم باید خود را باشرایط تیم ملی وفق داد.

باید خود را با شرایط تیم ملی وفق داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی استقلال صنعتی و ملوان اظهارکرد: ما نیاز مبرم به کسب امتیازات کامل این دیدار داریم تا جایگاه خود را در جدول تثبیت و سر و سامان دهیم و بازی‌های آینده را بدون استرس وارد میدان شویم.

وی افزود: ملوان نیز همچون ما به امتیازات این بازی نیاز دارد و می‌تواند به این وسیله جایگاهش را مستحکم‌تر کند و این شرایط موجب می‌شود تا بازی سختی پیش رو داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: تیم استقلال صنعتی در نیم فصل دوم عملکرد مناسبی داشت و امیدواریم در بازی با ملوان نیز روند روبه رشد خود را ادامه دهیم.

ویسی در خصوص فشردگی رقابت‌های لیگ برتر نیز خاطرنشان‌کرد: به هر حال باید شرایط تیم ملی را درک کرد و خود را با این شرایط وفق داد.

وی افزود: اصلا مهم نیست که هر چند روز یک بار بازی می‌کنیم چراکه همه ما خواهان موفقیت تیم ملی هستیم و امیدواریم در نهایت نیز این تیم نتایج مناسبی را در رقابت‌های جام جهانی کسب کند.

وی با ابراز رضایت از نتایج تیمش در این فصل گفت: بسیاری تصور می‌کردند استقلال صنعتی کاندیدای سقوط است اما ما اکنون وضعیت خوبی را در جدول داریم و امیدواریم با برد در برابر ملوان به روند خوب خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/72008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول