اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سعیدی:

همچنان از تفکر شهید مفتح بهره‌مند هستیم

امام جمعه قم گفت: خون شهید مفتح در محیط دانشگاه به پای نهال انقلاب ریخته شد و امروز نیز همچنان ما از تفکر ارزشمند این شهید بهره می‌بریم.

همچنان از تفکر شهید مفتح بهره‌مند هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در آیین رونمایی از مقبره شهید آیت‌الله مفتح واقع در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه را تبریک گفت و اظهار داشت: شهید مفتح خدمات بسیار ارزشمندی را به نظام و انقلاب ارائه کرد و امام راحل هنگامی که ایشان به شهادت رسیدند در پیامی اعلام کردند که امید است که از شهادت ایشان نیز اسلام و نظام بهره‌های بسیاری ببرد.

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید مفتح و خدمات ایشان به جامعه دانشگاهی و حوزوی اظهار داشت: خون این شهید در محیط دانشگاه به پای نهال انقلاب ریخته شد و امروز نیز همچنان ما از تفکر ارزشمند شهید مفتح بهره می‌بریم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه با افتتاح مقبره شهید مفتح زمینه آشنایی هرچه بیشتر مردم با این شهید والامقام و افکار ایشان فراهم می‌شود، اظهار داشت: در این مقبره راویانی نسبت به معرفی و تبیین ابعاد فکری و شخصیتی این شخصیت اثرگذار اهتمام خواهند داشت.

وی افزود: مقبره‌ای که هم‌اکنون شهید مفتح در آن به خاک سپرده شده است متعلق به زمانی است که ایشان در همین محل حوزه مشغول تدریس بود و به همین دلیل نیز پیکر ایشان در محل تدریس‌شان به طلاب به خاک سپرده شد.

آیت‌الله سعیدی گفت: شهید مفتح در زمانی که زنده بود درس توحید، نبوت و انقلاب را آموزش می‌داد و پس از شهادت نیز درس ولایتمداری به مردم می‌آموزد.

وی با اشاره به اینکه در جوار بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) بسیاری از بزرگان در آغوش خاک آرمیده‌اند، ادامه داد: این شخصیت‌ها هر کدام الگو و چراغ راهی برای نسل جوان هستند و باید به جامعه آن‌ها را معرفی کرد.

انتهای پیام/2258/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول