اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

هفته آینده شیر رایگان در مدارس لرستان توزیع می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: هفته آینده شیر رایگان در مدارس لرستان توزیع می‌شود.

هفته آینده شیر رایگان در مدارس لرستان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، گودرز کریمی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه مناقصه توزیع شیر رایگان در مدارس لرستان برگزار شده است، گفت: طی هفته آینده توزیع شیر رایگان در مدارس لرستان آغاز می‌شود.

وی در ادامه به سیستم گرمایشی مدارس روستایی در این استان اشاره کرد و گفت: مدارس روستایی ما از لحاظ گرمایشی یکی از دغدغه‌هایی است که باید آن را برطرف کنیم.

کریمی‌فر خاطرنشان کرد: تعدادی بخاری استاندارد برای نصب در مدارس روستایی لرستان خریداری شده که به‌زودی توسط اداره کل نوسازی مدارس نصب می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: تلاش ما بر این است که به منزلت اجتماعی معلمان توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: یکی از برنامه‌های این اداره کل، استقرار نظام تصمیم‌گیری بر مبنای یافته‌های پژوهش‌محور است یعنی تصمیم‌گیری ما باید بر اساس یافته‌های علمی و پژوهشی باشد.

کریمی‌فر با بیان اینکه نهادینه کردن برنامه‌های محوری در سطوح مختلف یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل در لرستان است، خاطرنشان کرد: محور استفاده از نیروهای آموزش و پرورش تجربه، برنامه و شایسته‌سالاری است که هر مدیری که انتخاب می‌شود باید برنامه‌های دولت تدبیر و امید را قبول داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مربوط به یک حزب یا گروهی نیست، یادآور شد: آموزش و پرورش متعلق است به همه مردم و هر کسی که برنامه داشته باشد و از برنامه‌های آن استقبال می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: ارتقای سلامت نظام اداری، ترویج قانونگرایی و اشاعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل در لرستان است.

وی افزود: توسعه امور پرورشی و تربیت بدنی و سلامت دانش‌آموزی، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تامین، تربیت نیروی انسانی، بهسازی و اعتدال منابع انسانی در آموزش و پرورش، ارتقای مدیریت آموزشی از دیگر برنامه‌های این اداره کل در آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اصحاب رسانه را یاران خوبی برای پیشرفت و اعتلای آموزش و پرورش لرستان دانست و گفت: انتظار داریم که با ترویج و نشر برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش به خوبی و دلسوزانه آن‌ها را منعکس کنید.

کریمی‌فر تصریح کرد: تلاش ما بر این است که فرهنگیان در رفاه باشند و پیش‌بینی می‌شود یکی از معاونت‌هایی که در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شود، معاونت اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی در آموزش و پرورش برای ارتقای تعلیم و تربیت باید ساماندهی شود و این یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش لرستان است.

لازم به ذکر است، در این جلسه خبرنگاران سئوالات خود را مطرح و مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان به آن‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام/85001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول