اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

«رعنایی» معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش شد

«مجید رعنایی» به عنوان معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش منصوب شد.

«رعنایی» معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش شد

باقر امیری، کارشناس مسئول روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار داشت: طی حکمی از سوی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، ««مجید رعنایی» به عنوان معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی منصوب شد.

وی ادامه داد: مراسم معارفه «مجید رعنایی»، امروز در شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش فارس، در حکم «رعنایی» آمده است: «با عنایت به تعهد و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی دبیرکل منصوب می‌شوید.

تحقق رسالت خطیر شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان مرجع سیاستگذاری در حوزه آموزش عمومی و متوسطه و انجام رسالت آن در امر تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز نظارت بر حسن اجرای مصوبات به ویژه نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های تحول راهبردی نیازمند تلاش آگاهانه و خستگی‌ناپذیر همکاران محترم و جذب مشارکت و همراهی صاحبنظران و دلسوزان تعلیم و تربیت می‌باشد.

امید است با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین(ع) و با حسن تدبیر و التزام به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم در انجام این مأموریت مهم موفق و موید باشید و زمینه تربیت پذیری نسل جوان مبتنی بر تعالیم انسان‌ساز مکتب اسلام را بیش از پیش فراهم آورید».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول