اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت معصومه (س):

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی است

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای امروز بیشتر از گذشته شدت یافته و دشمن به دنبال تغییر اندیشه، فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در کشور است.

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم ظهر امروز در همایش ماهواره، اقتصاد و سبک زندگی اسلامی با بیان اینکه کمرنگ شدن ارزش‌های خانوادگی و گسستگی نهاد خانواده از پیامدهای استفاده از ماهواره است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که از راه فرهنگی می‌توان بر ذهن و فکر نسل جوان رسوخ و به تدریج آنان را با هدف‌های خود همسو کرد.

وی شکستن حریم خانواده‌ها، عادی شدن مسئله طلاق در خانواده، تزلزل جایگاه پدر و مادر و ارزش‌زدایی را از پیامدهای استفاده از ماهواره دانست و اظهار داشت: پرداختن به ارزش‌ها، اعتقادات دینی و مسایل خانواده‌ها به‌ویژه فرزندان از جمله راه‌های مقابله با پدیده هجوم فرهنگی دشمن است.

وی ادامه داد: متأسفانه آن‌گونه که باید به مسائل فرهنگی پرداخته نشده در حالی که باید به سبک زندگی اسلامی به شکل مطلوب پرداخته شود.

ثباتی‌مقدم با بیان اینکه دشمنان برای رواج فرهنگ غربی و انحراف سبک زندگی اسلامی سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده‌اند، تأکید کرد: راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای امروز بیشتر از گذشته شدت یافته و دشمن به دنبال تغییر اندیشه، فرهنگ اسلامی تغییر سبک زندگی اسلامی در کشور است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای سبک زندگی اسلامی، گفت: رشد و تعالی انسان با استفاده متعادل از سه قوه و تقویت عقل است که در سبک زندگی اسلامی میسر می‌شود.

انتهای پیام/2202/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول