اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره‌کل انتقال خون خراسان رضوی

پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد در ایام اربعین حسینی اعلام شد

اداره‌کل انتقال خون استان خراسان رضوی پایگاه‌های فعال اهدای خون در روز اربعین را اعلام کرد.

پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد در ایام اربعین حسینی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون خراسان رضوی، در اطلاعیه این اداره‌کل ضمن عرض تسلیت اربعین شهادت سالار شهیدان آمده است: در حال حاضر با همت و درایت داوطلبان ایثارگر که با مراجعه مستمر خویش در طول ایام سال به پایگاه‌ها خون خود را اهدا می‌کنند، ذخایر خونی استان قابل قبول است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: نیاز به خون همیشه بوده و برای حفظ ذخایر خونی استان لازم است تا داوطلبان واجد شرایط به صورت روزمره و مستمر به پایگاه‌های اهدای خون در طول ایام مختلف سال مراجعه کرده و اهدای خون را منوط به مناسبت‌ها و موقعیت‌های خاص نکنند.

نظر به شرایط یاد شده، نیاز روزمره به فرآورده‌های خونی و ضرورت مدیریت بهینه منابع محدود موجود، پایگاه فعال اهدای خون در روز اربعین دوشنبه دوم دی‌ماه جاری شامل پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی، ابتدای خیابان دانشگاه اعلام می‌شود.

پایگاه امام رضا (ع) در روز اربعین در دو شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و عصر از ساعت 14.30 الی 18.30 پذیرای داوطلبان اهدای خون خواهد بود.

در این اطلاعیه از داوطلبان اهدای خون درخواست شده است تا در زمان مراجعه، کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

اداره‌کل انتقال خون استان با یادآوری احتمال تغییرات جوی، کاهش دمای هوا و ضرورت استمرار و افزایش مراجعه داوطلبان واجد شرایط در روزهای آتی به پایگاه‌ها، از همه مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) دعوت کرد تا اهدای خون را در روزهای منتهی به سال جاری در برنامه روزمره خود لحاظ کنند.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول