اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

ردیف بودجه طرح‌های پژوهشی به طور صددرصد اختصاص می‎یابد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ردیف بودجه طرح‌های پژوهشی به طور صددرصد اختصاص می‌یابد.

ردیف بودجه طرح‌های پژوهشی به طور صددرصد اختصاص می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی اوسط‌هاشمی ظهر امروز در دیدار با پژوهشگران برتر در استانداری سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: فهم پژوهشی باید در ادارات سیستان و بلوچستان نهادینه شده و مسئولان زمینه‌های رشد و بلوغ پژوهشگران را فراهم کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ردیف بودجه طرح‌های پژوهشی به طور صددرصد اختصاص خواهد یافت، عنوان کرد: زیرا این کار سرمایه گذاری اطمینان بخشی است که در راستای بهره‌وری از منابع خواهد بود

این مسئول از تشکیل شورای علمی و پژوهشی در استان خبر داد و گفت: هدف مسئولان حمایت از پژوهشگران است و مسئولان بنیاد علمی نخبگان باید تمام پژوهشگران، مخترعان و محققان را شناسایی کند و موانع سر راه این افراد تسهیل کند از طرف دیگر نیز پژوهشگران باید بر خواسته‌های خود اسرار ورزیده و به دنبال تعالی و پیشرفت باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علم و پژوهش در فرهنگ ایران ریشه دارد، متذکر شد: باید پژوهش در نگاه توسعه‌ای و برنامه‌ها نقشی پر رنگ داشته باشد که اگر اینگونه شود خریدار آن تصمیم گیران بزرگ خواهد بود.

 

اوسط‌هاشمی با بیان اینکه پژوهشگران نباید در برخورد با مدیران احساس غربت کنند، گفت: وظیفه مدیران فراهم کردن زمینه های رشد تعالی پژوهشگران است و پژوهشگران نیز باید به خود امیدوار باشند و با روحیه و امید بر خواسته های خود اصرار ورزند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پژوهشگران با قلم و اندیشه سرکار دارند و به دنبال کشف حقیقت هستند که در این راستا باشگاه نخبگان و پژوهشگران راه اندازی و مدیریت آن نیز بر عهده پژوهشگران خواهد بود.

 

این مسئول ادامه داد: باید پژوهشگران با تراوش فکری جوشان را با قدرت و پرصلابت اقتدار جامعه ایرانی را در عرصه علمی و رقابتی در دنیا فراهم کنند

در پایان استاندار سیستان و بلوچستان از پژوهشگران، مخترعان و محققان برتر استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/75005/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول