اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان سمنان:

تصاحب ذهن و افکار جوانان هدف اصلی دشمن است

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: امروز باید بسیار هوشیار باشیم و همانند هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه با جنگ نرم نیز مقابله کرده و پیروز شویم.

تصاحب ذهن و افکار جوانان هدف اصلی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدعلی میراحمدی پیش از ظهر امروز در آیینی که در حسینیه امام خمینی (ره) سمنان برگزار شد، بیان کرد: به هیچ‎وجه اطلاعات شخصی خود را به تلفن همراه و کامپیوتر انتقال ندهید؛ چرا که افراد سودجو به راحتی می‌توانند به این اطلاعات دست یافته و از آنان سوء استفاده کنند.

وی افزود: باید بدانیم که جنگ امروز جنگ اطلاعات است و دشمن در جنگ نرم بر افکار و اذهان افراد کار می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان سمنان ادامه داد: در فتنه 88 دشمن ابتدا در فضای مجازی تدارکات این فتنه را فراهم کرد و با تبلیغات ماهرانه جوانان را به خیابان‌ها دعوت کرد و باعث ایجاد ناامنی شد؛ اما به لطف خدا همانند دیگر مشکلات توانستیم با این اقدام دشمن نیز مقابله و آن را مهار کنیم.

میراحمدی بیان کرد: امروز بیشترین کاربران اینترنت جوانان هستند و هدف اصلی دشمن نیز قشر جوان است تا بتواند جلوی پیشرفت ایران و جوانان ایرانی را بگیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند با برابر قرار دادن حقوق زنان و مردان، احساس مادرانه را نادیده گرفته و آن را تکذیب کنند و زنان را به کار و فعالیت در بیرون از منزل دعوت کرده و این‎گونه باعث تضعیف بنیان خانواده شوند.

رئیس پلیس فتای استان سمنان ادامه داد: دشمن با طراحی بازی‌های رایانه‌ای نیز قصد دارد به اعتقادات مسلمانان و اسلام توهین کند همچنین اقدامات دشمن تأثیرات زیادی بر حوزه‌های مختلف گذاشته که اگر با آنها به درستی مقابله نکنیم، آسیب‌های جدی همانند بی‌بند و باری، طلاق و فروپاشی خانواده‌ها را به دنبال خواهند داشت.

میراحمدی افزود: از ویژگی‌های فضای مجازی که باعث عملکرد بهتر افراد سودجو می‌شود، هویت پنهان و فرامرزی بودن است و اینکه دشمن به راحتی مرزها را درنوردیده و از آن‌ها عبور می‌کند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول