اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه»:

ارسال آثار به جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» ادامه دارد

دبیر جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» با اشاره به ارسال آثار شاعران جنوب شرق استان تهران به دبیرخانه گفت: علاقه‌مندان به شعر همچنان در حال ارسال آثار خود به دبیرخانه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس هستند.

ارسال آثار به جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» ادامه دارد

مهرداد مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» اظهار داشت: با توجه به ارائه فراخوان از سوی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران، آثار با موضوعات اعلام شده به دبیرخانه ارسال می‌شود تا داوران بتوانند با انتخاب بهترین اشعار، نفرات برگزیده را انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی و از آنان تقدیر کنند.

دبیر جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» در ادامه به چهار محور جشنواره پرداخته و افزود: تمام آثار با محوریت دفاع مقدس، ایثار و شهادت؛ در موضوعات شهادت در ادبیات دفاع مقدس ـ مقاومت در ادبیات جنگ نرم و اسطوره‌های ماندگار و حماسه‌آفرینی جانبازان و ایثارگران در کنار موضوع دیگری با عنوان بکارگیری مضامین عاشورایی در شعر دفاع مقدس همچون؛ اندیشه عاشورایی، علمدار و ایثار، مقاومت و جانبازی و همچنین مقاومت ملل و بیداری اسلامی با موضوع بازتاب مقاومت مبتنی بر اصول اعتقادی، مقاومت فلسطین و لبنان، انتقال فرهنگ پایداری ـ بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایت‌مداری در مقاومت ملل و محور چهارم که کودک و نوجوان و دفاع مقدس با موضوع دیدگاه و جایگاه کودک و نوجوان در جنگ و دفاع، تحمل و پایداری فرزندان شاهد، شعر دانش‌آموزی دفاع مقدس در حال ارسال است.

وی در ادامه شرایط شرکت در جشنواره را تشریح کرد و ادامه داد: آثار ارسالی در جشنواره‌های دیگر نیابد شرکت داده شده باشد و یا در مجموعه‌ای به چاپ رسیده باشد.

مجتهدی افزود: در ارسال آثار محدودیتی وجود ندارد و علاقه‌مندان در هر سنی می‌توانند اشعار خود را با چند محور به دبیرخانه ارائه دهند.

دبیر جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» عنوان کرد: آثار باید به ‌صورت تایپ شده و به آدرس دبیرخانه واقع در ورامین، خیابان شهدا، جنب بانک رفاه محل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق، ارسال شود.

پیشکسوت شعر ورامین گفت: شماره تماس‌های 36269229 و 36269773 برای کسب اطلاعات بیشتر و شماره 36266816 جهت سهولت در ارسال آثار به صورت دورنگار در نظر گرفته شده است.

مجتهدی ادامه داد: پست الکترونیکی به آدرس sajed.varamin@gmail.com در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و شاعران می‌توانند از طریق موارد ذکر شده آثار خود را در اختیار ما قرار دهند.

دبیر جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» تصریح کرد: تنها اشعار شاعران محدوده جنوب شرق استان تهران قابل پذیرش بوده و در پایان نیز آثار منتخب در قالب کتاب و ویژه‌نامه به چاپ می‌رسد.

وی افزود: به برگزیدگان هر بخش هدایای نفیسی اهدا خواهد شد و سایر شرکت‌کنندگان فاقد مقام، لوح تقدیر و هدیه دریافت خواهند کرد.

دبیر جشنواره شعر «پرنده‌های همیشه» در پایان گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه است و اختتامیه جشنواره نیز دهه سوم دی ماه سال‌جاری برگزار می‌گردد که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2462/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول