اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

تحقق 74 درصد انعقاد قرارداد بهسازی مسکن روستایی در خلخال

فرماندار شهرستان خلخال گفت: 74 درصد انعقاد قرارداد بهسازی مسکن روستایی در خلخال انجام شده است.

تحقق 74 درصد انعقاد قرارداد بهسازی مسکن روستایی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه کار‌گروه مسکن و شهرسازی شهرستان خلخال اظهار داشت: سهمیه تعهدی شهرستان خلخال برای مسکن روستایی 880 واحد بود که از این تعداد سهمیه ابلاغی 475 واحد است که 443 واحد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که این میزان حدود 93 درصد از مجموع واحد را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: 74 درصد انعقاد قرارداد بهسازی مسکن روستایی در خلخال انجام شده است.

رئیس کار گروه مسکن و شهرسازی شهرستان خلخال از بخشداران و دهیاران خواست تا با تشویق اهالی روستاها به استفاده از این فرصت و تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن در روستاها برای جلوگیری از حوادث جدیت بیشتری داشته باشند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر‌مجاز در روستاها و شهرها شد و گفت: با ساخت و ساز‌های غیر‌مجاز قانونی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به وجود 16 تعاونی مسکن مهر در خلخال گفت: ضرورت دارد 16 تعاونی فعال در حوزه مسکن مهر نسبت به شفاف‌سازی و تعیین تکلیف عملیات خود در ساخت مسکن مهر خلخال اقدامات لازم و ضروری را انجام دهند و مردم را از روند پیشرفت ساخت این مساکن آگاه کنند.

این مسئول گفت: در تسهیلات مسکن مهر و مقاوم‌سازی روستایی شهرستان خلخال از سایر شهرستان‌ها در رتبه‌های بالاتر قرار دارد و این نشان از همکاری و تعامل بانک‌های عامل، کار‌گروه مسکن و شهرسازی و همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود از بنیاد مسکن و بانک‌های عامل خواست تا با سرعت تمام نسبت به پرونده‌های باقیمانده اقدام کرده و کار‌‌گروه مسکن و شهرسازی را در ارائه خدمت بیشتر به مردم یاری کند.

انتهای پیام/62008/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول