اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چناران:

چناران آماده استقبال از زائرین پیاده امام رضا (ع) است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چناران گفت: چناران خود را برای استقبال از زائرین پیاده امام رضا (ع) آماده کرده است.

چناران آماده استقبال از زائرین پیاده امام رضا (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی صبح امروز در سی و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چناران اظهار کرد: حاصل 35 سال تجربه‌ای که در انقلاب اسلامی به دست آمده این است که هر گاه با روحیه استقامت و پایداری در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کردیم سربلند و پیروز میدان بودیم و مسئولان باید این روحیه را حفظ کنند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکا مورد اعتماد نیست و به صداقت آنها اطمینان نداریم آنان خیلی راحت توافقی را که در ژنو امضا کردند زیر پا گذاشتند و تیم مذاکره کننده نباید فریب لبخندها و ترفندهای آنان را بخورد.

این مسئول به روز نهم دی‌ماه روز بصیرت اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی، منافقین و صهیونیست‌ها برای براندازی نظام دست به دست هم داده ولی با بصیرت مردم روبه‌رو شده‌اند به گونه‌ای که در نهم دی‌ماه 88 مردم با مقام معظم رهبری میثاق بستند و مشتی محکم بر دهان استکبار زدند.

امام جمعه چناران گفت: رئیس جمهور مواظب افرادی که اظهارنظر در مباحث مختلف می‌کنند و همچنین در عزل و نصب‌ها باشند؛ مسئولیت بار سنگینی است که ملت غیور به دوش آنان سپرده و آنچه که نظام اسلامی دارد به برکت خون شهدا و خانواده‌های آنان است.

تاجی افزود: مردم ایران ملتی با بصیرت و دانشمند‌ترین ملت در بین ملت‌ها هستند و در انتخاب و تشخیص بصیرت زیادی دارند.

وی به موفقیت بزرگ پرتاب کاوشگر 2 اشاره کرد و گفت: این موفقیت نیز در سایه همین تحریم‌ها بوده است و دنیا باید بداند که ملت بزرگ ایران در سایه فشارها و تحریم‌ها هیچ‌گاه از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود دست برنمی‌دارد بلکه در راه توسعه و بالندگی قدم برخواهد برداشت.

امام جمعه چناران افزود: زیارت از بعید پیامبر اسلام (ص) در روز رحلت این بزرگوار در مصلای نماز جمعه چناران برگزار خواهد شد که نیاز به اطلاع‌رسانی و همکاری ادارات و نهادها در جهت هر چه باشکوه برگزار شدن و تعظیم شعائر اسلامی دارد.

وی ادامه داد: چناران خود را برای استقبال از زائرین پیاده امام رضا (ع) آماده کرده است و تقاضا داریم که همه ادارات و نهادها با ستاد استقبال که به صورت مردمی اداره می‌شود کمال همکاری را داشته باشند.

تاجی گفت: چناران هر ساله در ایام عزاداری رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) میزبان بیش از 35 هزار نفر زائر پیاده است.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول