اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه خبر داد

حمایت ویژه از پژوهشگران در راستای رفع مشکلات روستاها

فرماندار فیروزه از حمایت ویژه پژوهشگران در راستای بررسی و رفع مشکلات روستاها خبر داد و گفت: یقین داریم با این اقدام به حل مسائل مختلف در روستاها کمک بسیاری می‌شود.

حمایت ویژه از پژوهشگران در راستای رفع مشکلات روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزه، محمدرضا حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه دهیاران بخش مرکزی فیروزه اظهار کرد: آماده همکاری با پژوهشگران حوزه روستا و طرح مسائل و مشکلات روستاها هستیم و یقین داریم حمایت ویژه از پژوهشگران در حوزه روستا به حل مسائل مختلف در این حوزه کمک می‌کند.

وی افزود: هفته پژوهش را به همه پژوهشگران، دانشجویان، علاقه‌مندان پژوهش و مسئولان امور پژوهشی دستگاه‌های اداری و دانشگاهی تبریک گفته و اعلام می‌کنیم در راستای حمایت از پژوهشگران که قطعاً به حل مسائل مختلف روستا کمک می‌کند، آماده همکاری هستیم.

نماینده عالی دولت در فیروزه از دهیاران خواست چنانچه پژوهشگر و دانشجویی به روستا برای انجام امور پژوهشی مراجعه می‌کند، پس از رؤیت معرفی‌نامه مرکز علمی و اداری یا معرفی‌نامه بخشداری و فرمانداری نهایت همکاری را با وی داشته باشند و اگر نیاز به تکمیل پرسشنامه و امور پژوهشی میدانی داشت با او همکاری کنند.

به گفته وی، حتی با حفظ ارتباط خود، نتایج پژوهش را از آنان دریافت کنند و ضمن مطالعه از امور پژوهشی برای روستای خود بهره گیرند.

فرماندار فیروزه در پایان از دهیاران خواست در زمینه مدیریت و برنامه‌ریزی روستا مطالعه داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول