اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقایی در گفت‌و‌گو با فارس:

داور قمی قاضی مسابقات تکواندوی جام نقش جهان شد

دبیر هیئت تکواندوی استان قم گفت: داور قمی در پیکارهای این هفته از لیگ نقش جهان تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های کشور قضاوت می‌کند.

داور قمی قاضی مسابقات تکواندوی جام نقش جهان شد

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: معرفی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته‌های اول و دوم مرحله دوم فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول تکواندوی رده‌‌سنی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور در حالی از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو صورت گرفت که از قم نیز یک داور یعنی سید علی خیرخواه قضاوت دیدارهای این 2 هفته را بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به نحوه برگزاری دیدارهای هفته‌های اول و دوم از دومین مرحله مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول تکواندوی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور ملقب به جام نقش جهان ادامه داد: این مسابقات در حالی برگزار می‌شوند که جدال مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم افزود: این مسابقات در واقع نوزدهمین دوره پیکارهای لیگ دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور است که با عنوان جام نقش جهان به انجام می‌رسد و در نهایت از جمع تیم‌های حاضر در این دوره 2 تیم به لیگ برتر راه می‌یابند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برگزاری دیدارهای این 2 هفته از دور رفت لیگ دسته اول نقش جهان برای روز جمعه بیست و نهم آذرماه صورت گرفته است، تصریح کرد: رقابت مدعیان به میزبانی هیئت تکواندوی استان تهران و در خانه تکواندوی شهرک آزادی به انجام خواهد رسید.

آقایی در ادامه عنوان کرد: در هفته‌های اول و دوم از مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول تکواندوی نقش جهان باشگاه‌های کشور، سیروس رضایی به عنوان سرناظر رقابت‌ها حضور دارد در حالی که کمیته داوران فدراسیون اسامی 29 داور حاضر در این مسابقات را معرفی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای این 2 هفته از استان‌های تهران، البرز، اردبیل، ایلام، سمنان، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، قم، کرمانشاه، گیلان، مازندران و سیستان و بلوچستان هستند و به مدت یک روز جدال مدعیان را قضاوت می‌کنند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم افزود: بر این اساس ناصر باقری، ابوالقاسم حسن زاده، جمشید سهرابی، بهرام صادقی، احمد لاریجانی، رحیم صفایی،‌ غلامرضا عزیزی، اصغر فتحی، سید حسین جاهد و محمد هداوند حیدری از تهران و محمد نوذری و مجتبی نظم‌ده از البرز داوران این هفته محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین اسماعیل لطفعلی‌زاده از اردبیل، علی محمدباج از ایلام، احمد اخلاقی از سمنان، یدالله رضوانی،‌ سعید خانیان و مهرداد حقیقی از اصفهان، حسین شادمان از خراسان رضوی، اسماعیل اسفندیاری و عبدالمحمد بسحاق از خوزستان، داود قارداشخانی از زنجان، محمدامین نامجو و محمدرضا طاهری‌نسب از سیستان و بلوچستان، سیدعلی خیرخواه از قم، غلامرضا مریدی از کرمانشاه، ابراهیم رهبر و سید محمد رهبر از گیلان و فردین محمدعلی‌نژاد از مازندران کار قضاوت دیدارهای این هفته را عهده‌دار خواهند بود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول