اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان:

پژوهش‌های کاربردی مشکلات سیستان و بلوچستان را برطرف می‌کند

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در طرح‎های پژوهشی باید تمام سازمان‎ها با مراکز علمی برای رفع مشکلات منطقه همکاری کنند.

پژوهش‌های کاربردی مشکلات سیستان و بلوچستان را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، عیسی ابراهیم‌زاده در نشست با مدیران کل ادارات و سازمان‎ها و رؤسای دانشگاه‎های سیستان و بلوچستان  بر انجام پژوهش‎های کاربردی تأکید کرد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در طرح‎های پژوهشی باید همه ارگان‎ها و سازمان‎ها با دانشگاه‎ها و مراکز علمی همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به سوابق پژوهشی ایرانیان گفت: سوابق ایرانیان در حوزه‎های مختلف به ویژه پژوهش و فناوری به هزاره‎ها بر می‎گردد و ما در حال حاضر در گوشه و کنار کشور آثار و نشانه‎های این علم و فناوری را مشاهده می‎کنیم.

رئیس منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد:‌ مسلمانان در حوزه‎های علمی همیشه پیشگام بوده‎اند و در این میان ایرانیان شاخص این پیشروی هستند در دوره‎های بسیاری ایرانیان در حوزه پژوهش حرف‎های نو و تازه‎ای برای گفتن داشته‎اند.

این مسئول تأکید کرد: انقلاب اسلامی برای علم و پژوهش یک نقطه عطف بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خود باوری را در میان ملت ایران و به ویژه جوانان احیا کرد گفت:‌ انقلاب اسلامی توانست اعتماد به نفسی را که از ملت ایران سلب شده بود بار دیگر به ملت برگرداند.

ابراهیم‌زاده عنوان کرد: در سال‎های اخیر ایران اسلامی، با توجه به فشارهای سنگین؛ از لحاظ پژوهشی پیشرفت بسیار کرده و با تبدیل علم به فناوری، تبدیل فناوری به تولید و تبدیل تولید به ثروت، کارنامه علمی درخشان برای ارائه دارد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان متذکر شد: ‌دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی خود را برای همکاری و همیاری با تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها جهت استفاده هر چه بهتر از ظرفیت‌های استان و گره‎گشایی از مشکلات منطقه اعلام می‎دارد.

در پایان این جلسه مدیران کل ادارات و سازمان‎ها آمادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی از طرح‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان اعلام کردند.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول