اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ برتر والیبال کشور

عزم والیبال شهرداری تبریز در گنبد برای تکرار برد

در هفته دهم لیگ برتر والیبال کشور تیم شهرداری تبریز در گنبد به میدان خواهد رفت.

عزم والیبال شهرداری تبریز در گنبد برای تکرار برد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم شهرداری تبریز در دومین بازی متوالی خارج از خانه خود در گنبد به مصاف  جواهری این شهر می رود.

والیبال شهرداری تبریز بعد از پیروزی شیرین 3 بر 2 مقابل سایپا کرج، مقابل تیم نوین کشاورز تهران مغلوب شد.  این بازی که به دلیل تاخیر سفر تیم والیبال شهرداری تبریز به علت بارش برف قرار بود یک روز دیرتر برگزار شود، اما با مخالفت تیم تهران بازی در رأس زمان اعلام شده برگزار شد و خستگی بازیکنان شهرداری عاملی برای باخت 3 بر 1 برابر نوین کشاورز شد.

تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال کشور 4 پیروزی برابر تیم‌های شهرداری زاهدان، آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران و سایپای کرج به دست آورده و برابر تیم‌های کاله مازندران، متین ورامین، نوین کشاورز تهران و باریج اسانس کاشان مغلوب شده است. شاگردان معدنی با 12 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار گرفته‌اند.

اما جواهری گنبد حریف فردای شهرداری تبریز نیز با 4 پیروزی و 4 شکست و 12 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد. این تیم برابر تیم‌های سایپای کرج، نوین کشاورز و پیکان تهران و شهرداری ارومیه به برتری دست یافته و از تیم‌های کاله مازندران، شهرداری زاهدان، متین ورامین و میزان خراسان شکست خورده است. تیم گنبدی در دو بازی آخر خانگی خود با نتیجه 3 بر 2 به ترتیب مغلوب شهرداری زاهدان و کاله مازندران شده است.

هر دو بازی رفت و برگشت سال گذشته دو تیم با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم شهرداری تبریز خاتمه یافته بود.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول