اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مانور زلزله و ایمنی در بوشهر برگزار شد

مانور زلزله و ایمنی صبح امروز توسط کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر برگزار شد.

مانور زلزله و ایمنی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، این مانور در ساختمان مهندسی دانشگاه و با حضور 50 نفر از امدادگران عضو کانون دانشجویی جمعیت هلال‌احمر بوشهر و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

عبدالکریم شعبان‌زاده مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر در آیین آغازین برنامه هدف از برگزاری مانور را آمادگی و هماهنگی بیشتر اعضا برای مقابله با حوادث احتمالی بیان کرد.

وی با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در یکسال گذشته در استان از قبیل زلزله دشتی و دشتستان، سیل، طوفان و حوادث دریایی و موقعیت حساس استان لزوم برگزاری اینگونه مانورها و توسعه آموزش‌های امدادی را لازم و ضروری دانست و دانشجویان را به عضویت در جمعیت و فراگیری این آموزش‌ها دعوت کرد.

در این مانور اعضا بعد از ارزیابی منطقه حادثه توسط تیم ارزیاب جمعیت تیم اطفای حریق و رهاسازی اقدام به باز کردن راه‌های ورودی و خاموش کردن آتش کردند و تیم ارتفاع و آوار مصدومین را از زیر آوار بیرون کشیدند و با بستن کارگاه از طریق عملیات راپل مصدومین به منطقه تریاژ انتقال و بوسیله آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/66006/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول