اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور سهام پتروشیمی جم:

پتروشیمی جم 14 هزار سهام‌دار حقیقی و حقوقی دارد

رئیس امور سهام پتروشیمی جم با بیان اینکه پتروشیمی جم 14 هزار سهام‌دار حقیقی و حقوقی دارد از جلب توجه فعالان بازار سرمایه به سهام شرکت پتروشیمی جم خبر داد.

پتروشیمی جم 14 هزار سهام‌دار حقیقی و حقوقی دارد

ملیحه علیفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: برای افزایش بهره‌وری در این مجموعه پتروشیمی در سال جاری اقدامات بسیار مهم و ارزنده‌ای انجام شده است.

وی افزود: افزایش قیمت‌های جهانی محصولات پتروشیمی (پلی اتیلن سنگین) باعث افزایش درآمد این پتروشیمی در ماه‌های اخیر شده است.

رئیس امور سهام و تحلیل‌گری اقتصادی پتروشیمی جم در ارتباط با روند قیمت سهام خاطرنشان کرد: پتروشیمی جم یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید کننده محصولات الفینی در جهان است که عملیات اجرایی آن در سال 79 توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز شد.

علیفری تصریح کرد: این مجتمع بزرگ پتروشیمی در دهه 80 به بهره‌برداری رسید و موقعیت جغرافیایی این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در عسلویه، امکان آسان دریافت خوراک و صادرات محصولات را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تحویل خوراک به موقع و به میزان مناسبی انجام می‌شود و خطوط تولید شرکت از این بابت با مشکلی مواجه نیستند که این امر موجب جلب توجه فعالان بازار سرمایه به سهام شرکت پتروشیمی جم شده به‌طوریکه اکنون این شرکت دارای 14 هزارنفر سهام‌دار حقیقی و حقوقی است.

رئیس امور سهام و تحلیل‌گری اقتصادی پتروشیمی جم در ادامه گفت: امضای تفاهم‌نامه ایران با گروه 1+5 و کاهش تحریم‌ها موجب افزایش حجم تقاضا و فروش شده است.

علیفری افزود: از سوی دیگر افزایش قیمت‌های جهانی محصولات پتروشیمی به‌ویژه پلی اتیلن سنگین که مهم‌ترین محصول صادراتی این شرکت است باعث افزایش درآمد در ماه‌های اخیر شد که بر این اساس تعدیل مثبت در بودجه سال 1392 قابل پیش‌بینی است.

وی بیان کرد: با توجه به اشتغال به کار نیرو های متخصص و متعهد در این مجموعه، روند صعودی قیمت سهام شرکت پتروشیمی جم در ماه اخیر قابل توجیه است و این روند صعودی در آینده به‌صورت پیوسته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول