اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی کشور خبر داد

حضور 400 وبلاگ‌نویس‌ مازندرانی در جشنواره وبلاگ‌نویسی کشور

دبیر نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی کشور گفت: بیش از 400 وبلاگ‌نویس مازندرانی در نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی کشور شرکت کردند.

حضور 400 وبلاگ‌نویس‌ مازندرانی در جشنواره وبلاگ‌نویسی کشور

محمدجواد شعبانی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و احیا ارزش‌های دفاع مقدس بود.

وی تولید محتوی در سطح مجازی، شناسایی وبلاگ‌های موثر و توانمند، جهت‌دهی به خطاهای وبلاگ‌نویسی، ورود مفاهیم دینی و ارزشی به ویژه در حوزه دفاع مقدس، حجاب و سبک زندگی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

شعبانی با اشاره به اینکه بیش از 400 وبلاگ‌نویس مازندرانی در جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی شرکت کردند، گفت: در این جشنواره بیش از یک‌هزار و 400 وبلاگ‌نویس از تمامی استان‌های کشور شرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه از بین آثار ارسالی به دبیرخانه 900 اثر به مرحله داوری راه یافت، افزود: این آثار توسط شش داور، مورد داوری قرار گرفت که در نهایت 15 اثر برتر و سه اثر شایسته تقدیر شدند.

دبیر نخستین جشنواره ملی وبلاگ‌نویسی کشور با اشاره به اینکه 250 هزار دانشجوی بسیج در سطح مازندران فعالیت دارند،گفت: در تمامی 130 مرکز آموزش عالی موجود در مازندران پایگاه بسیج دانشجویی مستقر و آماده خدمات‌رسانی به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان است.

شعبانی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانشجویی خدمات متنوعی در حوزه فرهنگی، نیروی انسانی و آموزشی به دانشجویان بسیج سطح استان ارائه می‌دهد.

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی مازندران به خدمات فرهنگی سازمان اشاره و اذعان داشت: برگزاری دوره‌های مقدماتی،حوزه نشریات،آموزش سبک زندگی و برگزاری کلاس آموزشی ازدواج از اعم برنامه‌های فرهنگی است.

وی بیان داشت: در حوزه علمی نیز برگزاری کلاس آموزشی، تقویتی، رفع اشکال علمی در دانشگاه‌ها برای دانشجویان به صورت مدون انجام می‌گیرد.

شعبانی با اشاره به برنامه‌های آینده این سازمان گفت: اعزام بیش از 5 هزار دانشجو در سطح مازندران در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در بهمن ماه، ایام عید نوروز و برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت ویژه دانشجویان سراسر استان از مهم‌ترین برنامه آینده سازمان بسیج دانشجویی است.

وی افزود: این جشنواره با مشارکت بسیج دانشجویی مازندران، موسسه ثامن‌الحج و دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان با مشارکت پررنگ دانشگاه‌ها برگزار شد.

این مسئول اضافه کرد: با وجود توانمندی و ظرفیت موجود در شهرستان بابل نخستین دوره این جشنواره در بابل برگزار شد.

به گزارش فارس این جشنواره عصر روز گذشته در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد. 

انتهای پیام/86009 /ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول