اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل:

فاینانس به کمک تکمیل آب‌های اردبیل می‌آیند

مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل گفت:‌ با هدف حل مشکلات مالی طرح‌های آبی استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا از فاینانس‌های خارجی و داخلی در بهبود بهترین شرایط در اجرای پروژه‌های مختلف استفاده کنیم.

فاینانس به کمک تکمیل آب‌های اردبیل می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داود نجفیان عصر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های آبی اظهار داشت: با هدف بحث و بررسی مشکلات منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های آبی و دیگر طرح‌های استان، استاندار و مجمع نمایندگان استان اردبیل با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تشکیل جلسه دادند.

وی تصریح کرد: در این جلسه استاندار و رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت طرح‌های استان از جمله راه‌آهن، طرح‌های آبی و راه‌های ارتباطی استان و... مشکل کمبود اعتبار طرح‌های یاد شده را بیان کرده و اعلام کردند در حال حاضر اکثر طرح‌های اجرایی در استان با کمبود منابع مالی روبه‌روست.

نجفیان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این جلسه رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با تاکید بر لزوم افزایش اعتبارات طرح‌های عمرانی استان، از معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور درخواست کرد نسبت به حل این مشکل اقدامات مفیدی صورت بگیرد.

این مسئول با ضروری دانستن ایجاد ردیف وامی برای طرح شبکه آبیاری و زهکشی خدا آفرین جهت استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی اضافه کرد: با مرزی کردن ردیف اعتبار طرح سد عمارت می‌توان اقدامات مؤثری برای تکمیل این پروژه انجام داد.

وی در ادامه بیان کرد: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در این جلسه با تشریح مشکلات اعتباری طرح‌های عمرانی کشور، از فراهم شدن شرایط برای استفاده از سایر منابع اعتباری از جمله فاینانس‌های داخلی و خارجی برای تأمین اعتبار طرح‌های مهم کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل یادآور شد: معاون رئیس جمهور قول داد، دولت نسبت به تسریع پروژه‌های عمرانی کشور و حل مشکلات مالی اقدامات جدی را انجام دهد.

نجفیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نوبخت در این جلسه به کاهش 47 درصدی اعتبارات عمرانی در بودجه سال آینده، بر ضرورت تأمین منابع مالی پروژه‌های مذکور از سایر منابع و ظرفیت‌های قانونی موجود در کشور تاکید کرد.

وی افزود: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در این نشست از تصویب امکان تأمین پیش پرداخت فاینانس‌های خارجی از محل صندوق توسعه ملی توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نجفیان تصریح کرد: با این اقدام شرایط برای استفاده از تسهیلات فاینانس‌های خارجی جهت اجرای پروژه‌های عمرانی مهیا می‌شود.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول