اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 27 دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد گرگان ظرفیت جامع شدن دارد

رئیس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیشرفت‎های علمی، آموزشی، عمرانی و زیرساختی این واحد سبب شده تا دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ظرفیت جامع شدن را داشته باشد.

دانشگاه آزاد گرگان ظرفیت جامع شدن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین عجم‌نوروزی عصر امروز در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار داشت: واحد گرگان با ایجاد مجوز دو دانشکده جدید به سمت جامع شدن پیش خواهد رفت.

وی افزود: از نظر کمیت فارغ‎التحصیلان کمبودی در دانشگاه آزاد گرگان احساس نمی‎شود، بسیاری ادارات و سازمان‎ها از فارغ‎التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می‎کنند که این امر نشان می‎دهد فارغ‎التحصیلان این واحدها جزو نیروهای تاثیرگذار هستند.

رئیس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برخورداری از اعضای هیئت علمی درجه یک از افتخارات دانشگاه محسوب می‎شود، تصریح کرد: گسترش رشته‎های تحصیلات تکمیلی و دکترا شرایط را مهیا می‎کند که پژوهش‎های بیشتری صورت پذیرد گرچه منابع محدود است اما در طول یک سال اخیر تعداد طرح‎ها روند صعودی را نشان می‎دهد.

عجم‎نوروزی از انعقاد قرارداد 16 طرح پژوهشی خبر داد و بیان داشت: هیچ محدودیتی برای اجرای طرح‎های پژوهشی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه وضعیت دانشگاه از لحاظ کتاب بد نیست، خاطرنشان کرد: این انتظار وجود دارد تا اعضای هیئت علمی و محققان تلاش کنند تا در این بخش حرف نخست را در استان بزنیم.

رئیس منطقه 27 دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: نگاه مدیریت جدید در دانشگاه آزاد اسلامی که همراه با دولت تدبیر و امید است یک نگاه کاملا پژوهشی است و چارت جدید دانشگاه به تصویب هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

عجم‎نوروزی ایجاد شورای اقتصاد و دانش‎بنیان و سرمایه‌گذاری را یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و افزود: دفتر تجاری‎سازی تحقیقات که به تازگی راه‌اندازی شده حساب جداگانه‎ای روی مبحث پژوهش دانشگاه باز کرده است که این رویکرد می‎تواند موجبات شکوفایی و پیشرفت را در دانشگاه‎های آزاد اسلامی فراهم کند.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول