اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته شاهد و ایثارگر حوزوی در استان قم فعال شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: کمیته شاهد و ایثارگر حوزوی استان قم با هدف پیگیری امور طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر در قم تشکیل شد.

کمیته شاهد و ایثارگر حوزوی در استان قم فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، محمد کاظم پورامینی افزود: هم اکنون در کل کشور سه کمیته در استان‌های قم، ‌اصفهان و خراسان رضوی فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار طلبه شاهد و ایثارگر در قم تحصیل می‌کنند ادامه داد: تشکیل کمیته شاهد و ایثارگر  حوزوی از سوی ستاد شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه که خود از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است ‌در سه استان فعال شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: ساماندهی امور ایثارگران،‌ امور آموزشی و تبلیغی،‌ جذب ایثارگران به حوزه ‌تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر و پیگیری مصوبات ستاد شاهد حوزوی از اهداف تشکیل این کمیته است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این کمیته مدیر حوزه علمیه، ‌معاون امور طلاب، ‌مدیر مرکز خدمات و معاون آموزش حوزه استان،‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دبیر ستاد شاهد حوزوی بنیاد شهید کل کشور و دو نفر از جانبازان و فرزندان شاهد روحانی است.

پورامینی افزود:‌ از وظایف این کمیته تدوین و اجرای برنامه‌ها برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ‌رفع مشکلات آموزشی و ارتقای سطح تحصیلی، ‌ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از طلاب و فضلای شاهد و ایثارگر،‌ تقویت بنیه علمی و ارتقای وضعیت آموزش، ‌پژوهش و... است.

انتهای پیام/2258/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول