اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش نیشابور خبر داد

اسکان 400 شرکت‌کننده مسابقات قرآن خراسان رضوی در باغرود نیشابور

مدیر اداره آموزش و پرورش نیشابور گفت: 360 نفر از خواهران و برادران شرکت‌کننده در مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در مجتمع اردویی کشوری شهید رجایی (باغرود) اسکان داده ‌شدند.

اسکان 400 شرکت‌کننده مسابقات قرآن خراسان رضوی در باغرود نیشابور

محمدیوسف سپهری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور اظهار داشت: داوران این مسابقات که 22 نفر هستند نیز در مهمان‌سرای مجتمع فولاد ساکن شدند.

وی افزود: پذیرش و اسکان این افراد از ساعت 11 صبح روز گذشته شروع شد ولی به ‌خاطر برودت هوا در ساعات صبح و نرسیدن برخی از شهرستان‌ها از جمله درگز و کلات نادر، پذیرش و اسکان شرکت‌کنندگان تا اواخر شب ادامه یافت.

مسئول ستاد اسکان سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی بیان داشت: با هماهنگی که با مسئولان اردوگاه کشوری شهید رجایی به عمل آمد، تمام خوابگاه‌ها به‌ طور کامل و به‌خصوص در بحث گرمایشی تجهیز شدند و تمام کمیته‌ها آماده رفع هر گونه نقصی در بحث اسکان هستند.

سپهری‌راد عنوان کرد: به‌ منظور حفظ سلامت شرکت‌کنندگان با هماهنگی با دانشگاه علوم‌ پزشکی نیشابور، تیم پزشکی به‌طور شبانه‌روزی در محل اسکان شرکت‌کنندگان تعبیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: 8 دستگاه اتوبوس با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری نیشابور، ایاب و ذهاب شرکت‌کنندگان را بر عهده دارند.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوب بین مسؤلان شهرستان، امکانات خوبی پیش‌بینی شده تا مسابقات روند خوبی را طی ‌کند و تا پس از مرحله پایانی، شرکت‌کنندگان با رضایت کامل شهرستان نیشابور را ترک کنند.

سپهری‌راد اضافه کرد: به‌ منظور نظرخواهی و استفاده از تجارب همه افراد شرکت‌کننده، کاربرگ‌های نظرسنجی تهیه شده و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول