اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد:

شورای چهارم به دنبال عدالت‌محوری در امور شهری است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای چهارم به دنبال این است که گفتمان انقلاب اسلامی و عدالت‌محوری را در شهر جاری سازد.

شورای چهارم به دنبال عدالت‌محوری در امور شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد آصفی یزدی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که ظهر امروز در شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شورای چهارم با طرح گفتمان انقلاب اسلامی و عدالت‌محوری می‌خواهد سربازی برای منویات امام راحل و مقام معظم رهبری باشد و البته قابل ذکر است بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب شورا و شهرداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم در همه زمینه‌ها آماده کمک هستند، افزود: مردم انتظار دارند در تعامل با مدیران شهری کرامت انسانی آنها حفظ شود و اگر سیستم مالی شفاف‌سازی شود و عادلانه باشد مشارکت واقعی مردم محقق خواهد شد.

آصفی ادامه داد: در دوران انقلاب و دفاع مقدس مردم خود مشکلات شهر را حل می‌کردند اما امروز بی‌عدالتی‌ها و مشکلات فراوانی در این شهر 3 میلیونی وجود دارد و مردم رنج می‌برند و در بسیاری از شهرک‌های حاشیه شهر مردم به علت بوی بد فاضلاب شب‌ها خواب راحتی ندارند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه برای داشتن شهری پاک و ایمن نیازمند مدیریت یکپارچه در حوزه‌های سازمانی و اداری هستیم، اضافه کرد: مجلس و دولت باید برای شهر مشهد که سالانه 25 میلیون زائر به آن سفر می‌کنند، برنامه ویژه‌ای داشته باشند و حق واقعی مردم مشهد را بدهند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول