اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

واکنش رانندگان تاکسی کرمانشاه به سخنان سریع‌القلم

سخنان توهین‌آمیز مشاور رئیس‌جمهور به رانندگان تاکسی موجب اعتراض شدید اقشار مختلفی از رانندگان تاکسی در کرمانشاه شد.

واکنش رانندگان تاکسی کرمانشاه به سخنان سریع‌القلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سخنان توهین‌آمیز محمود سریع‌القلم مشاور رئیس جمهور به رانندگان تاکسی موجب اعتراض شدید اقشار مختلفی از جمله فرهیختگان، اساتید دانشگاه، روحانیان و رانندگان تاکسی در کرمانشاه شده است.

در سخنان سریع‌القلم، رانندگان تاکسی افرادی بی‌اطلاع و ناآگاه خطاب شده بودند که حق سخن گفتن در مورد انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز را ندارند و با انتقاد از صدا و سیما در خصوص گفت‌وگو با رانندگان تاکسی در این زمینه آن‌ها را افرادی غیرمتخصص خواند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه با تنی چند از قشر زحمت‌کش و آگاه رانندگان تاکسی مصاحبه‌‌هایی انجام داده که پاسخ‌های آن‌ها به این موضوع شنیدنی است.

راننده تاکسی میانسالی که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه خود را رزمنده و ایثارگر معرفی کرد، گفت: هر کسی به‌‌ خاطر ایرانی بودنش حق صحبت در خصوص انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان را دارد و رانندگان تاکسی هم با این حق در جامعه زندگی می‌کنند.

اصغر کرمی خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس برخی از رزمنده‌ها با سواد بسیار کم خود برای دفاع از ملت، جان خود را فدا کردند و ما هم جزو افرادی هستیم که خواستار سعادت و پیشرفت کشور بوده و این غلط است که به‌ خاطر راننده تاکسی بودن حق صحبت کردن به ما داده نشود.

یک جوان کرمانشاهی با داشتن مدرک کارشناسی که رانندگی تاکسی را اجباراً شغل خود قرار داده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: اگر رانندگان تاکسی حق صحبت کردن در مورد انرژی هسته‌ای کشورمان را نداشته پس می‌توان آن‌ها را از بدنه حمل و نقل کشور حذف کنیم.

جواد زنگنه راننده بودن خود را مانعی برای اظهار نظر در خصوص موضوع انرژی هسته‌ای ندانست و گفت: تا زمانی‌که در این مملکت زندگی می‌کنیم، صحبت کردن در مورد مسائل کشور را حق خود می‌دانیم.

راننده تاکسی دیگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اذعان داشت: بزرگ‌منشی رانندگان تاکسی و خدمت به‌ مردم را نمی‌توان با چیز دیگری مقایسه کرد.

رحیم احمدی با انتقاد از اظهارات اخیر مشاور رئیس جمهور، گفت: اگر چنین افرادی اندکی از سختی‌ها و رنج‌ها رانندگان تاکسی را درک می‌کردند، آن‌ها را غیرمتخصص و ناآگاه قلمداد نمی‌کردند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول