اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

احداث پژوهشکده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

معاون تحقیات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران از احداث پژوهشکده در زمین 100 هکتاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

احداث پژوهشکده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد علی عنایتی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر جشنواره طبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: با اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران جشنواره طبری دو سالی است که به صورت ملی در مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های مسئولان ارشد کشور در امر پژوهش تصریح کرد: بزرگان نظام با دلسوزی و علاقه‌مندی بحث پژوهش در دانشگاه‌ها را مطرح کردند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: برای دستیابی به موفقیت‌های علمی مسیر جزء توجه به حوزه پژوهش وجود ندارد.

این مسئول آزادی،خلاقیت،نوآوری و تکرار در امر پژوهش را ضروری اعلام کرد و گفت: صبر در حوزه پژوهش نیاز اساسی است و کار پژوهشی که در طی شش ماه انجام شود راهگشای امور نیست.

عنایتی اضافه کرد: هدفمندی در پژوهش بسیار ضروری است و محصول محوری در پژوهش که در نهایت به سمت سلامت مردم سوق داده می‌شود، بسیار مهم است.

این مسئول خواستار اولویت‌بندی طرح‌های پژوهشی در مازندران شد و گفت: به دلیل محدویت‌های مالی طرح‌های پژوهشی باید اولویت‌بندی شود که این کار در همه جای دنیا مرسوم است.

وی در ادامه از تصمیمات جدید هیئت امناء دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای فروش ساختمان تحقیقات و فناوری مازندران در میدان معلم ساری خبر داد و گفت: با فروش این ساختمان پژوهشکده مناسبی در زمین 100 هکتاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث می‌شود.

این مسئول در پایان گفت: با توجه به مشکلات مالی که در کشور وجود دارد از بودجه جاری و بودجه هیئت امناء دانشگاه زمینه احداث پژوهشکده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران فراهم می‌شود.

انتهای پیام/86004/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول