اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

کپسول‌های 25 کیلویی به عنوان سوخت جایگزین تهیه شده است

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: کپسول گاز 25 کیلویی برای استفاده به عنوان سوخت جایگزین تهیه و تدارک دیده شده است.

کپسول‌های 25 کیلویی به عنوان سوخت جایگزین تهیه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته سوخت شهرستان اردبیل اظهار داشت: در این زمینه با همکاری شرکت گاز و برخی از نهادهای خدمات‌رسان هماهنگی صورت گرفته تا در صورت نیاز از این کپسول‌‌ها به عنوان سوخت جایگزین استفاده شود.

وی همچنین از آمادگی شرکت گاز برای در اختیار قرار دادن کپسول گاز 25 کیلویی برای استفاده در صورت بروز مشکل و یا قطع احتمالی گاز شهری خبر داد.

فرماندار اردبیل یادآور شد: با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان علاوه بر نفت گاز، از این کپسول‌های گاز مایع، نیز به عنوان سوخت جایگزین در صورت ضرورت استفاده کنند.

دبیر همچنین از مجهز کردن مراکز بهداشتی روستاها به سوخت جایگزین خبر داد و افزود: تاکنون هیچگونه مشکلی از جهت سوخت‌رسانی و تامین سوخت وجود ندارد و متقاضیان سوخت دوم می‌توانند به شرکت نفت مراجعه کنند.

این مسئول از مردم خواست علاوه بر رعایت امنیت در استفاده از وسایل گرمایشی صرفه‌جویی را نیز ملاک کار خود قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل یادآور شد: هیچ گونه مشکلی برای تامین سوخت دوم نانوایی‌ها و مرغداری‌ها و مراکز درمانی وجود ندارد و تاکنون 4 میلیون و 300 لیتر نفت سفید در اختیار درخواست‌کنندگان قرار داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود با اشاره به بارش اخیر برف و سرمای زودرس گفت: علیرغم افزایش مصرف گاز هیچگونه قطعی در این چند روز نداشته‌ایم و شرکت نفت و گاز تمهیدات لازم را برای سوخت‌رسانی و دوگانه‌‌سوز کردن برخی مراکز مهم و حساس را اندیشیده‌اند و در حال حاضر 200 نانوایی دوگانه‌سوز وجود دارد که می‌توانند در مواقع ضروری از سوخت جایگزین استفاده کند.

انتهای پیام/62007/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول