اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد

ارسال 746 اثر به مسابقه عکس عاشورایی

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: جشنواره عکس دانشجویی عاشورایی از اوایل محرم فراخوان شد و 63 عکاس با ارسال 746 قطعه عکس در این جشنواره شرکت کردند و شور و شوق عاشورایی و حسینی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

ارسال 746 اثر به مسابقه عکس عاشورایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامز نصیری صالح صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقه دانشجویی عکس عاشورایی و افتتاح نمایشگاه عکس عاشورایی که در نگارخانه خطایی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: پرداختن به فرهنگ عاشورا زمینه‌ساز فرهنگ انتظار است و انتظار فرج ادامه مکتب عاشورا است که یاران حضرت مهدی (ع) همه عاشورایی و تربیت شده مکتب امام حسین (ع) هستند.

وی تصریح کرد: کسانی می‌توانند در رکاب امام زمان (عج) باشند که تربیت شده عاشورا و محرم باشند و تفکر عاشورایی حیاتی‌ترین اندیشه‌ای است که می‌تواند به بالندگی جوان امروز سرعت بخشد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل یادآور شد: برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و درس‌های آن، جهاد دانشگاهی با همکاری حوزه‌ هنری، دانشگاه‌های اردبیل و سایر ادارات برگزاری این جشنواره را انجام داد و در پایان بعد از انتخاب نفرات برتر آثار ارسالی به جشنواره به صورت نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت تا نشانگر ارزش‌های فرهنگ عاشورا باشد.

نصیری صالح ادامه داد: فراخوان جشنواره عکس دانشجویی عاشورایی از اوایل محرم انجام شد و 63 عکاس با ارسال 746 قطعه عکس در این جشنواره شرکت کردند و شور و شوق عاشورایی و حسینی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از بین این تعداد آثار ارسال شده به این جشنواره 29 عکس انتخاب شده است که آثار منتخب از 26 آذر تا 29 آذر در نگارخانه خطایی اردبیل به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و شش نفر از عکاسان منتخب جشنواره نیز جوایزی به رسم یادبود دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم رضا زارع، نیما وقری مقدم و فیاض بهپور به عنوان عکاسان برگزیده معرفی شده و از بهروز جوادزاده رخشانی، عصمت رفیق‌نیا و کامل روحی با اهدای جوایزی تقدیر شدند.

همچنین در این مراسم منصور حقیقت‌پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، رئیس دانشگاه علمی کاربردی، رئیس بسیج هنرمندان و جمعی از فعالان عرصه هنر و عکاسان اردبیل حضور داشتند.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول