اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی صورت گرفت

دعوت بیش از 10 هزار نفر برای شرکت در مسابقات قرآنی

مسئول کمیته مدعوین و میهمانان ستاد اجرایی برگزاری سی و ششمین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از دعوت بیش از 10 هزار نفر برای شرکت در این رقابت‌ها که در شهرستان نیشابور برگزار می‌شود، خبر داد.

دعوت بیش از 10 هزار نفر برای شرکت در مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمود دانش‌بیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کمیته از یک هفته قبل از برگزاری مسابقات با عضویت دانشگاه‌های نیشابور، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و ناحیه مقاومت بسیج تشکیل شده است و برای حضور بیش از 10 هزار نفر در طول برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برای بیش از 2 هزار نفر میهمان ویژه اعم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار، مسئولان استان، فرمانداران، شهرداران، شوراهای اسلامی، دهیاران، روسای ادارات و اعضای ستاد برگزاری در شهرستان‌ها دعو‌تنامه ارسال کرده‌ایم.

بخشدار میان‌جلگه نیشابور ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده هر روز بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس قرآنی، دانشجویان، فرهنگیان و اقشار قرآنی جامعه در شیفت صبح و بعدازظهر برای شرکت در مسابقات در تکیه ابوالفضلی و بی‌بی شطیطه حضور می‌یابند.

دانش‌بیان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای حضور بیش از 6 هزار نفر در مراسم پایانی در سالن رفانیر انجام شده است و از 31 شهرستان خراسان رضوی حدود 60 اتوبوس در قالب گروه‌های فعال قرآنی استان در این مراسم حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: ما از طریق ارسال دعوتنامه کتبی، پیامکی و تلفنی تمامی میهمانان را هماهنگ کرده‌ایم که این مراسم با شکوه فراوان در نیشابور برگزار شود.

این مقام مسئول در خصوص توسعه فرهنگ قرآنی، عمل به قرآن را مهم برشمرد و گفت: در حوزه فعالیت‌های قرآنی و توسعه گروه‌های قرآنی عملکرد خوبی داشته‌ایم و آنچه باید به آن پرداخته شود عمل به قرآن است که باید سعی شود از سنین کم در جامعه آغاز شود.

دانش‌بیان در خصوص توسعه فرهنگ وقف تصریح کرد: باید مردم علاوه بر وقف در بخش اهل بیت (ع) و توسعه آن در بخش قرآن نیز اهتمام ویژه‌ای کنند تا در گسترش و بسط فرهنگ قرآنی توفیق بیشتری پیدا کنیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول